برپایی بازارچه بانوان مسجدی در کانون «شهید عاصمی»

به همت بانوان مسجدی در کانون شهید عاصمی کرمانشاه بازاچه برای استغال بانوان در مسجد شهید عاصمی برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، بازارچه برای اشتغال بانوان و به ویژه کمک به بانوان سرپرست خانوار با هدف حمایت از اشتغال زنان بی سرپرست و بد سرپرست بطور هفتگی با کمک هئیت امنا مسجد شهید عاصمی در حیاط مسجد برپا شد.

برپایی بازارچه بانوان مسجدی درکانون شهید عاصمی کرمانشاه

براساس این گزارش، بانوی کارآفرین جهادی  در مشاغل صنایع دستی، صنایع تبدیلی، ترشیجات، قالی بافی وفروش محصولات خانگی، رب، شیره انگور، شیرینی جات، البسه وپارچه اقدام به کسب در آمد کردند.

همچنین، این بازارچه فرصتی مناسب  برای فروش و عرضه محصولات خانگی، محصولات روستایی، محصولات هنری و محصولات عفاف و حجاب برای بانوان فعال در عرصه مساجد است لذا بازارچه در راستای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی است.

گفتنی است، مسجد  شهید عاصمی با کمک خیرین و هئیت امنا مسجد فرصت کارآفرینی را برای زنان سرپرست خانوار فراهم کرده است و هر هفته این بازارچه با استقبال پر شور بانوان برپا می شود.

لازم بذکر است، این بازارچه در راستای اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی، فرهنگ‌سازی اشتغال و کارآفرینی، درآمدزایی برای زنان خانه‌دار و گفتمان سازی حمایت از تولیدکنندگان داخلی این بازارچه برگزار شده و تداوم دارد.

کد خبر 1762013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha