بابا شدنت مبارک

تابستان ۱۴۰۲ که همسرش باردار شد، از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، یک روز ذوق‌زده از در آمد و گفت: دیشب خواب بچه‌ام را دیدم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ متولد ۱۱ مرداد ۱۳۷۸ بود؛ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ به عنوان سیصد و نهمین زوج جوانی بودند که در دفتر عقد گلزار شهدای کرمان اسم‌شان نوشته شد که زندگی مشترک خود را از مزار حاج قاسم شروع می‌کنند.

بابا شدنت مبارک

تابستان ۱۴۰۲ که همسرش باردار شد، از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، یک روز ذوق‌زده از در آمد و گفت: دیشب خواب بچه‌ام را دیدم.
خیلی ذوق داشت، بعدها که فهمید دختری در راه است؛ می‌گفت کی به دنیا میاد بزرگ بشه و برایش چادر بخرم.

بابا شدنت مبارک

اینها را مهلا پاک‌روان، خواهرزاده شهید طلبه علیرضا محمدی‌پور به خبرنگار خبرگزاری شبستان می‌گوید و می‌افزاید: یک روز به مادرجونم گفته بود مامان بریم برای دخترم لباس بگیریم؛ همان اوایل بارداری زن‌دایی؛ اما مادرجون گفته بود علیرضا جان هنوز زوده بگذار کمی بگذرد، بعد! اما دایی اصرار داشت که بعداً دیگه نمیشه برویم.

بابا شدنت مبارک

روز ولادت باسعادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها مصادف با ۱۳ دی ۱۴۰۲ معمم شد.

مهلا پاک‌روان در این باره می‌گوید: دایی شب ۱۲ دی ماه رفت موکب حوزه علمیه برای پاسخ به سوالات دینی زوار حاج قاسم و  از دوستش لباس روحانیت را امانت گرفت که بپوشد.

وی ادامه می‌دهد: فردا با خانواده رفتند گلزار شهدا؛ همان ابتدای مسیر به مادرجون گفتند من جلو می‌شوم شما آرام آرام بیایید، هم اینکه می‌خواست سریع‌تر به موکب برسد و هم اینکه مادرجون پا درد داشتند که دقایقی نگذشت آن انفجار رخ داد.

شب قبل از حادثه خانمی در راور خواب عجیبی می‌بیند که حسین دارابی فیلم کامل گفتگو با این خانم را ایام پس از حادثه تروریستی کرمان منتشر کرد.

چهار ماه از آن حادثه خونین می‌گذرد و حالا امروز، در عصر دل‌انگیز روز بهاریِ سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲ زینب خانم تنها یادگار شهید طلبه علیرضا محمدی‌پور درست در آستانه روز دختر متولد شده است.

بابا شدنت مبارک

نمی‌دانم کدامش درست است: اینکه دخترها، بابایی هستند یا باباها، دختری! اصلاً چه فرقی می‌کند؟ عمیقاً باور دارم دو روز سال برای دخترهایی که بابا ندارند خیلی سخت است: روز پدر و روز دختر!

بابا شدنت مبارک

کد خبر 1762222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha