اجتماع امام رضایی‌ها در البرز حرکتی نمادین با هدف تبیین فرهنگ کرامت است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ کرامت و توجه بخشی به آن گفت: به مناسبت دهه کرامت جمع های ولایت مدار و مومن استان البرز اعم از نوجوانان و جوانان در اجتماع امام رضایی ها در ورزشگاه انقلاب کرج حضور پیدا می کنند.

حجت الاسلام کاظم شکری در جریان برپایی ویژه برنامه جشن های دهه کرامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: رویکرد و مبنایی برپایی جشن های دهه کرامت توجه به فرهنگی است که برگرفته از باورهای ایمانی و الهی است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد تبیین مفهوم و فرهنگ کرامت همواره اهتمام بسیاری داشتند به ویژه هماهنگی لازم به مظنور حضور در اجتماع بزرگ بیست هزار نفری امام رضایی ها از جمله برنامه های مناسبتی در این دهه است.

وی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ کرامت و توجه بخشی به آن گفت: به مناسبت دهه کرامت جمع های ولایت مدار و مومن استان البرز اعم از نوجوانان و جوانان در اجتماع امام رضایی ها در ورزشگاه انقلاب کرج حضور پیدا می کنند.

وی با بیان این مطلب که کانون های فرهنگی هنری مساجد پیشگام و پیشتاز جریان های فرهنگی با رویکرد دینی در جامعه هستند تصریح کرد: از جمله اقدامات و برنامه های شکل گرفته، هماهنگی به منظور برپایی ۲ غرفه نمایشگاه فرهنگی با همت ۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در این جریان اجتماع فرهنگی در ورزشگاه انقلاب است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی، برپایی غرفه های نمایشگاهی، برپایی میز خدمت با حضور خادمیاران رضوی از جمله برنامه های شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام دهه کرامت است. 

کد خبر 1763381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha