یکی از روشهاي برقراري ارتباط توسط عموم مردم اعم از مجاورین و زائرین با متولیان و موثرین مساجد کشور، مرکز تماس می باشد  لذا این مهم تنها درصورتی حاصل میشود که مخاطبان از خدمات ارائه شده از سوی سازمان ذیربط رضایت داشته و اطمینان حاصل کنند که بخش، سازمان و یا حتی شخص ارائه کننده خدمات منطبق با نیاز آنها قابلیت سرویس دهی را دارا بوده و در صورت هرگونه سئوال، پیشنهاد و انتقاد می تواند در آسان ترین و سریع ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نماید. دریافت انتقادات و پیشنهادات، پاسخگویی به موقع و در کمترین زمان ممکن و حل مسائل مطرح شده از سوی اقشار مختلف و اصحاب مسجد به همراه ارتقای سطح خدمات قابل ارائه از وضع موجود به وضع مطلوب بخشی از اهدافی است که در مرکز تماس اتفاق خواهد افتاد. برای مشاهده خدمات و توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

با 0218940 پاسخگوی شما هستیم

 

کل تماس های مرکز

0

تماس

درخواست های ثبت شده

0

درخواست

پاسخ داده شده

0

مورد

قابل پیگیری

0

مورد

رویکردهای مرکزتماس:

 

خدمات مرکزتماس:

اخبار مرتبط با مرکز تماس

سامانه اطلاع رسانی فهما۱۴۰۳/۰۲/۲۵

همراه مسجد ، نياز امروز مردم و متوليان مساجد

حجت‌الاسلام والمسلمين پورذهبي نماينده ولي فقيه در استان کردستان طي بازديد از مرکز ارتباطات مردمي مساجد کشور اين مرکز را نياز امروز مردم و متوليان مساجد عنوان کرد.

بیشتر بخوانید

سامانه اطلاع رسانی فهما۱۴۰۳/۰۲/۰۵

مرکز ارتباطات مردمي مساجد کشور راه‌اندازي شد

حجت‌الاسلام سميري، از راه‌اندازي مرکز ارتباطات مردمي مساجد کشور با هدف سهولت در ارتباط دوسويه با فعالان مسجدي، رسيدگي به درخواست‌ها، مديريت يکپارچه تماس‌ها و ارائه مشاوره‌هاي فرهنگي و هنري در حوزه مسجد با سرشماره 0218940 خبر داد.

بیشتر بخوانید

سامانه اطلاع رسانی فهما۱۴۰۲/۱۲/۲۳

تماس تلفني وزير با رابط کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد سيستان و بلوچستان

وزير با رابط کانونهاي فرهنگي و هنري مساجد سيستان و بلوچستان تماس تلفني گرفت.

بیشتر بخوانید

سامانه اطلاع رسانی فهما۱۴۰۲/۱۲/۲۰

بازديد رئيس مرکز رسيدگي به امور مساجد از مرکز «همراه‌ مسجد»

حجت‌الاسلام محمدابراهيم، با حضور در ساختمان ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، از مرکز ارتباطات مردمي مساجد کشور (همراه مسجد) بازديد و براي همکاري با آن اعلام آمادگي کرد.

بیشتر بخوانید

سامانه اطلاع رسانی فهما۱۴۰۲/۱۲/۱۸

آيين رونمايي و افتتاح مرکز ارتباطات مردمي مساجد کشور توسط وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و هيئت همراه جهت افتتاح مرکز ارتباطات مردمي مساجد کشور در ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد حاضر شد.

بیشتر بخوانید

اخبار بیشتر