معضلات جامعه ناشی از عدم تفکر پیاده سازی قرآنی و اسلامی است

خاکشی پور معضلات جامعه را ناشی از عدم تفکر پیاده سازی قرآنی و اسلامی دانست و گفت: باید به کسانی رای دهیم که تفکر اسلامی و اعتقادات دینی، علمشان متصل به وحی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اکبر خاکشی پور_ استاد دانشگاه گیلان در چهارمین سالگرد شهادت سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهدای عملیات کربلایی ۵ در سال ۶۵ و عملیات نصر در سال ۶۴ که به همت انجمن راویان دفاع مقدس شهرستان آستانه اشرفیه در روستای پینچاه برگزار شد گفت: غزه تغییر معادله حکمرانی در جهان است.  

وی، نبرد غزه را نبرد حق با باطل دانست و افزود: در جمهوری اسلامی ایران فرم و ظاهر انقلاب یک خط قرمزی به نام مجلس خبرگان، سپاه، شورای نگهبان و... دارد که ارزش جان دادن و تحمل دارد.  

خاکشی پور، حفظ نظام جمهوری اسلامی را از اهم واجبات عنوان کرد و ادامه داد: گام اول انقلاب اسلامی تمام شد و این فرم برقرار است که نظام جمهوری اسلامی از بین رفتنی نیست و شکست ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه این قابلیت در امام خمینی(ره) و رهبر ما وجود دارد که مومنین را جذب می کنند، تصریح کرد: «محتوا» معنای گام دوم انقلاب است، اینکه سوالاتی هست و پاسخ به آنها دغدغه مند دنبال میشود مانند اینکه تا کی اقتصاد ما باید دزدها و مدیران فشل نالایق را تحمل کند!؟ تا کی مردم باید تورم و گرانی را شاهد باشند محتواست.  

خاکشی پور اذعان کرد: حالا اگر غزه پیروز شود، معادلات جهانی تغییر کند و اتفاق های خوب دیگر بسیار امیدوار کننده است، همچنین حکمرانی مدیران ما در جمهوری اسلامی به حدی برسد که برنامه ریزی محتوایش باید تغییر کند، بودجه عملیاتی را پیدا کند تا درک مفهومی نسبت به تغییر ضروری اصلاح در جهت ساخت محتوا حاصل شود.  

وی بحث اساسی شکل گیری یک محتوا را با حکمرانی مفهومی اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: مدیرانی که باور معنوی به اسلام و عقل لازم برای بکارگیری علم و دانش داشته  باشند باید بتوانند هرکسی را که از وضع موجود ناراضی است و انتظار دارد معضلات اقتصادی مرتفع شود، توضیح و رهنمود باشند.
 
خاکشی پور بیان کرد: معضلات ما ناشی از عدم تفکر پیاده سازی قرآنی و اسلامی است و ازین رو باید به کسانی رای دهیم که تفکر اسلامی و اعتقادات دینی، علمشان متصل به وحی باشد.

گفتنی است، انجمن راویان دفاع مقدس در راستای رسالتش که روایتگری معنویت در جنگ نرم و بصیرت افزایی برای مسیر کلی جنگ با بهره گیری از اساتید استانی و شهرستانی دارد کارهای فرهنگی مانند دیدار با خانواده شهدا، رسیدگی به امور مرحومین، برگزاری زیارت عاشورا در منازل راویان شهدا و ایثارگران را در روستاهای شهرستان برگزار می کند.  

روستای پینچاه ۱۳ شهید ( ۱۰ شهید دفاع مقدس و ۳ شهید در ماموریت های مختلف) تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

معضلات جامعه ناشی از عدم تفکر پیاده سازی قرآنی و اسلامی است

معضلات جامعه ناشی از عدم تفکر پیاده سازی قرآنی و اسلامی است

معضلات جامعه ناشی از عدم تفکر پیاده سازی قرآنی و اسلامی است

کد خبر 1742794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha