هفته دفاع مقدس چکیده ۸ سال جنگ است/ رشادت‌های رزمندگان باید به نسل بعدی منتقل شود

سردار شریفی گفت: هفته دفاع مقدس چکیده ۸ سال جنگ است باید در این هفته در مدارس ادارات مساجد و روستاها و محلات حاضر شوند و جان فشانی های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس را برای نسل جدید و نسل بعد بیان کنند.

سردار یونس شریفی از همرزمان شهدای هویزه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز گفت: هفته دفاع مقدس اسماََ یک هفته است اما در دل این هفته دفاع ۸ ساله رزمندگانی‌ست که از همه چیز خود گذشتند و در شهرها و روستاهای جنگ زده حاضر شدند و این هفته که رمزی از ۸ سال دفاع مقدس است را رقم زدند.

وی با بیان اینکه در این هفته باید تجربیات و رنج خود را به نسلی که وارث این دفاع‌هاست منتقل کنیم افزود: بر همه سپاه و رزمندگان واجب است طوری که خاطرات شهدا، رزمندگان و آزادگان ما را طوری بیان کنند که گویی مخاطبان در ۸ سال دفاع مقدس شرکت کردند.

این راوی جنگ عنوان کرد: قابل قبول نیست که یک جوان در هویزه در نهایت امنیت زندگی کند و نداند بر هویزه چه گذشت و مردم هویزه چگونه دفاع کردند، شهدا چگونه شهید شدند و تیپ هایی که تشکیل شد و عملیات خیبر ، بدر و یا عملیات بیت المقدس که در ۱۸ اردیبهشت۶۱ باعث آزادسازی هویزه شد چگونه انجام گرفت.

سردار شریفی ادامه داد: لذا شهروند هویزه‌ای باید ارزش خیابان های هویزه و خاک هویزه را بداند که چقدر خون در این خیابان‌ها و صحراها و روستاها ریخته شد تا ما به این امنیت و آرامش برسیم.

همرزم شهدای هویزه بیان کرد: مردم شهرستان هویزه چه آنان که اسلحه داشتند و چه آنها که نتوانستند سلاح به دوش بکشند، رزمنده هستند ، به طور مثال در روستای کرخه نور شب هایی که شبیخون می زدیم، پیرزن های روستا کشته های عراقی رو می‌شماردند و به ما آمار می‌دادند پس همه روستاها رزمنده است و در دفاع مقدس شرکت کردند و باید این رشادت ها را به نسل های بعد انتقال دهیم. 

وی در پایان عنوان کرد: هفته دفاع مقدس چکیده ۸ سال جنگ است باید در این هفته در مدارس ادارات مساجد و روستاها و محلات حاضر شوند و جان فشانی های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس را برای نسل جدید و نسل بعد بیان کنند.

کد خبر 1782376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha