جهاد رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس فی سبیل‌الله بود

آیت الله دری نجف آبادی، گفت: جهاد رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، جهاد فی سبیل‌الله بود و با عشق و ایثار در این مسیر گام نهادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت ‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: دوران دفاع مقدس دوران سراسر افتخاری است که باید در جامعه تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در هفته‌ای که گذشت، به مناسبت هفته دفاع مقدس دیداری با پیشکسوتان دفاع مقدس، جهاد و شهادت داشتند، اظهار داشت: ایشان نکات ارزنده‌ای را در این دیدار از دوران دفاع مقدس ترسیم و دوران دفاع مقدس و شرایط آن زمان کشور و امروز جامعه را به خوبی تبیین و تفسیر کردند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ایران اسلامی از همان روزهای ابتدایی جنگ گوش به فرمان رهبر و ولی امر خود در جبهه های حق علیه باطل شرکت کردن، اظهار داشت: جهاد رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، جهاد فی سبیل‌الله بود و با عشق و ایثار در این مسیر گام نهادند.

این مقام ارشد استان به امکانات و داشته های ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در آن زمان ایران اسلامی هیچ امکانات و تجهیزاتی برای دفاع از خود و مبارزه با کفر جهانی نداشت، اما امروز نیروهای مسلح و صنایع دفاعی کشور به برکت انقلاب، لطف پروردگار و تلاش دانشمندان جوان به خودکفایی و خوداتکایی رسیده‌ و این از مهمترین برکات دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با اشاره به حرکت شتابنده و رو به جلو ایران اسلامی در همه عرصه ها، بیان داشت: جمهوری اسلامی در همه سطوح خودکفا است و بحمدالله  امروز یکی از کشورهای قدرتمند است که در جهان حرف برای گفتن دارد.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: کشتار انسان های بی گناه همواره محکوم است و اسرائیل و آمریکای جنایتکار باید بدانند با این جنایات و کشتار مردم بی دفاع و زنان و کودکان راه بجایی نخواهند برد.


وی بر وحدت و همبستگی کشورهای اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: کشورهای اسلامی باید با وحدت و اتحاد، یکپارچه در مقابل اسرائیل به پا خیزند و با حمایت از حزب‌الله لبنان و فلسطین این غده سرطانی را نابود کنند.

کد خبر 1783037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha