رژیم صهیونیستی درصدد ایجاد بازدارندگی در برابر مقاومت است

حجت الاسلام بیات گفت: رژیم صهیونیستی در صدد ایجاد بازدارندگی در برابر مقاومت است ولی تا کنون نتوانسته کاری از پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام حسن بیات، امام جمعه موقت زنجان در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان به جنایت های رژیم صهیونیستی و شهادت تعدادی از نیروهای حزب‌الله لبنان اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی در صدد ایجاد تلفات در حزب الله است تا از ناحیه مقاومت آسوده باشد ولی به چنین هدفی نخواهد رسید.


وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در صدد ایجاد بازدارندگی در برابر مقاومت است ولی تا کنون نتوانسته کاری از پیش ببرد.


امام جمعه موقت به ضرورت دقت و هوشیاری در بهره گیری لوازم ارتباطی جدید اشاره کرد و افزود: دشمن تلاش می کند تا از هر طریقی که شده به ما صدمه بزند و باید در این زمینه کاملا هوشیار باشیم.


وی به ۹ مهرماه روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اشاره کرد و گفت: ۱۶ هزار کودک بیگناه و معصوم طی یک سال گذشته در غزه به شهادت رسیده و ۱۷ هزار نفر نیز زخمی شده اند و این نشان از ماهیت خونریز رژیم اشغالگر است.


بیات به بی تفاوتی مجامع جهانی در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: برخی مقام های غربی اظهارات وقیحانه ای در خصوص پاک کردن جنایت های رژیم صهیونیستی دارند ولی امید ما به خداست و با اتحاد و پرهیز از اختلاف در جهان اسلام است که وعده نصرت الهی نیز محقق می شود.


حجت الاسلام بیات در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۰ مهرماه روز جهانی سالمندان اشاره کرد و افزود: پدران و مادران سالمند ذخایر و برکت جامعه هستند و باید در تکریم آنان دقت و توجه داشته باشیم.


 

کد خبر 1783039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha