فرزندان شهدا در تبیین ارزش های دفاع مقدس مسئولیت اجتماعی دارند

کهن سال با بیان اینکه فرزندان شاهد در تبیین ارزش های دفاع مقدس مسئولیت اجتماعی دارند، گفت: فرزندان شهدا به عنوان وارثان این مردان خدایی، در همه عرصه‌های مختلف کشور تاثیرگذار و نقش‌آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  سعید کهن سال- مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در اجلاسیه خانـــــواده بهشتـــــــی ویژه اجتماع بزرگ همسران و فرزندان شهدای دیار علویان که در راستای دومین دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید این خطه از شمال کشور در مجموعه ورزشی سردار شهید قاسم سلیمانی روستای ماهفروجک برگزار شد، ضمن ادی احترام ب مقام شامخ شهدا به ویژه شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: پیش اجلاسیه های این کنگره در هفت نقطه از استان برگزار شد.

وی احیای فرهنگ ایثار و شهادت، تعمیق و نهادینه کردن این فرهنگ غنی و معرفی سیره عملی شهدا و رشادت های این مردان خدایی به جوانان و نوجوانان را از مهم‌ترین اهداف کنگره همسران و فرزندان شهدای مازندران برشمرد.

کهن سال با بیان اینکه خانواده‌های شهدا، همسران، فرزندان و والدین شهدا چشم و چراغ انقلاب، نظام وکشور هستند، گفت: فرزندان شهدا به عنوان وارثان شهدا، در همه عرصه‌های مختلف کشور تاثیرگذار و نقش‌آفرین هستند.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبیین شود، افزود: اجرای قوانین مرتبط با فرزندان جامعه ایثارگری دستگاه های اجرایی نیازمند مطالبه گری است.



کد خبر 1783409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha