یادواره شهدای ورزشکار آران و بیدگل برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای ورزشکار در زورخانه پهلوان کربلا شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل،  همزمان با هفته دفاع مقدس به همت اداره ورزش و جوانان و با همکاری بنیاد شهید، هیات های ورزشی، تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج و کانون بسیج ورزشکاران  و زورخانه پهلوان کربلا  شهرستان آران و بیدگل یادواره شهدای ورزشکار در زورخانه پهلوان کربلا برگزار شد.


 سرپرست  اداره ورزش وجوانان شهرستان آران و بیدگل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: این یادواره با هدف نشان دادن ارزش شهدا در هر زمان و موقعیت و فداکاری آنان در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی با حضور فرماندار، مسئول کانون بسیج ورزشکاران استان اصفهان ، رئیس هیات زورخانه ای و پهلوانی استان اصفهان،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و شماری از مسئولان محلی و رؤسای هیئت های ورزشی، پیشکسوتان و ورزشکاران و خانواده شهدای ورزشکار برگزار شد. 

مرتضی طاهری افزود: برنامه های بزرگداشت شهدای ورزشکار موجب الگوسازی برای ورزشکاران و ایجاد انگیزه در میادین ورزشی می شود و تلاش می کنیم با زنده نگه داشتن یاد شهدا، خط مشی ، اهداف و آرمان های آن ها را محقق سازیم.

رئیس هیات زورخانه ای و پهلوانی استان اصفهان هم گفت: شجره طیبه پهلوانی ریشه در گذشت و اخلاق دارد و پهلوانان واقعی این مرز و بوم شهدای اسلام هستند که با مشق جوانمردی، روحیه پهلوانی را برای ما به ارمغان گذاشتند.

دکتر حسین زاده افزود: قهرمانان امروز باید با قهرمانان دیروز کشور آشنا شوند و ارزش ایثار و جان فشانی آن ها را بشناسند تا نسل جدید سیره و منش نسل گذشته را در زندگی شخصی، ورزشی و اجتماعی خود به کار گیرند.

مرشد خوانی، اجرای حرکات نمایشی در گود زورخانه ، اجرای گروه سرود هلال منیر ، سخنرانی سرپرست اداره ورزش و جوانان و دکتر حسین زاده رئیس هیات زورخانه ای و پهلوانی استان اصفهان و مدیحه سرایی حاج اسماعیل اخباری از بخش های این یادواره بود.

در بخش دیگری از این برنامه، ورزشکاران ضمن گرامیداشت یاد حجت الاسلام سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، حمله ددمنشانه اسرائیل به ضاحیه لبنان و جنایات این رژیم در غزه را محکوم و پاسخ محکم جبهه مقاومت به جنگ افروزی های این رژیم غاصب را خواستار شدند.

یادواره شهدای ورزشکار آران و بیدگل برگزار شد

یادواره شهدای ورزشکار آران و بیدگل برگزار شد

یادواره شهدای ورزشکار آران و بیدگل برگزار شد

کد خبر 1783464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha