کشورهای اسلامی در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت نکنند

توسلی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله گفت: کشورهای اسلامی در برابر جنایات صهیونیست ها سکوت نکنند.

فتح الله توسلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: شهادت سید حسن نصرالله ضربه بسیار سختی به ما زد و رژیم صهیونیستی جنایت بسیار بزرگی را در به شهادت رساندن سید بزرگوار مرتکب شد.


نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: ما شخصیتی بسیار جامع الاطراف، بسیار حکیم، بسیار عاقل و استراتژیست و متخلق به اخلاق، مقاوم، پیگیر و آگاه را از دست دادیم.


وی با بیان اینکه جهان اسلام شخصیت بسیار بزرگی را از دست داد، خاطرنشان کرد: من پس از ارتحال امام راحل تا به امروز برای کسی انقدر اشک نریخته بودم که در شهادت سید حسن نصرالله گریه کردم و متاثر شدم برای اینکه به عنوان فردی که هم دیپلمات هستم و سه سال در لبنان خدمت کرده‌ام، هم به عنوان نماینده مجلس و هم به عنوان فردی که تمام زندگی من در منطقه در ارتباط با مقاومت بوده است می‌فهمم چه اتفاق بزرگی رخ داده است.


نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس تاکید کرد: امیدوارم جهان اسلام به خود بیاید و بفهمد که چه شخصیت بزرگی را از دست داده است و در مقابل صهیونیست‌ها پاسخ قاطع بدهد تا آنقدر پررو نشوند که حتی جمهوری اسلامی ایران را هم تهدید کنند.


وی با اشاره به پیامدهای شهادت سید حسن نصرالله در منطقه و جهان اسلام، تصریح کرد: طبیعی است که وقتی یک شخصیت بزرگ سیاسی در حوزه مقاومت را از دست داده‌ایم و ضربه‌ای که خورده‌ایم برای مدت کوتاهی حزب الله را با مشکل مواجه خواهد کرد اما این استمرار نخواهد داشت چرا که ساختار حزب الله به گونه‌ای است که به سرعت می‌تواند خود را بازیابی کند با شخصیت برجسته دیگری را برای دبیرکلی انتخاب خواهد کرد.

یادآور می شود، فتح الله توسلی نماینده مردم کبودرآهنگ در صحن علنی امروز با لباس نظامی حزب الله حضور یافته بود و درخصوص لباس نظامی که بر تن داشت، گفت:«این لباس را در زمان ماموریتم در لبنان از سید حسن نصرالله  هدیه گرفتم و امروز به یاد سردار مقاومت این لباس را پوشیدم.»

کد خبر 1783528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha