مردم‌ اثرگذارترین‌ مهم در جهش تولید هستند

سردار اله بداشتی با اشاره به نقش‌ پررنگ‌ مشارکت‌مردم در جهش تولید گفت:کارگران یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین اقشار مردم در حوزه جهش تولید هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران  حمیدرضا اله بداشتی_ رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، امروز یکشنبه(۸ مهر)  در بازدید از شرکت آجرسازی کلت در شهرستان بهشهر مازندران اظهار کرد: دستاوردهایی‌ که در صنایع مختلف توسط متخصصان داخلی به دست آمده است، باعث بالندگی است و توانستیم با این دستاوردها موجب افزایش ارزآوری برای کشور شویم.

وی افزود  امروز بر پایه توان داخلی توانستیم در حوزه اقتصاد، علیرغم تحریم های ظالمانه با کشورهای دیگر رقابت کنیم و یا در برخی حوزه ها نیز از آنها بهتر عمل‌ کنیم.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با انتخاب شعار جهش تولید با مشارکت مردم برای سال ۱۴۰۳ توسط رهبر معظم انقلاب گفت: با هم افزایی، همدلی، همکاری و استفاده از ظرفیت کارگران توانمند و جوانان متخصص میتوانیم گام های بلندتری را در حوزه اقتصاد و صنعت برداریم.

سردار اله بداشتی با اشاره به نقش‌ پررنگ‌ مشارکت‌مردم در جهش تولید گفت: کارگران یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین اقشار مردم در حوزه جهش تولید هستند چرا که به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کارگران با جمعیت ۱۱ میلیون نفری به همراه خانواده های خود ۴۵ میلیون نفر از جمعیت کشور را تشکیل داده اند.

مردم‌ اثرگذارترین‌ مهم در جهش تولید هستند

 وی تصریح کرد: هر میزان از کارگران بیشتر حمایت کنیم، در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم موفق تر خواهیم بود

اله بداشتی گفت: واحدهای آجر پزی  در صورتیکه استانداردهای لازم را در واحدهای تولیدی خود اجرایی کنند، به‌طور حتم هزینه‌های آن‌ها کاهش خواهد یافت و به دنبال کاهش مصرف انرژی هزینه‌های سربار در تولید نیز کاهش می‌یابد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور یادآور شد: کارخانه آجرسفال کلت با استفاده از مواد اولیه ای که در استان تولید می شود و دانش بومی و توانمندی نیروها و کارکنان و دستگاه‌های مکانیزه، بازار داخل را پشتیبانی کرده و قابلیت صادرات هم دارد.

اله بداشتی افزود: با رفع موانع تولید و حمایت از تولیدکنندگان تلاش داریم تا کار آسان‌تر انجام شود، تولید رونق گرفته و سفره کارگران پررونق تر شود.

کد خبر 1783537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha