جوانی جمعیت؛ پیوست برنامه‌های دهه کرامت شد

بنا به اهمیت جوانی جمعیت، وجود تهدیدات ناشی از بحران سالمندی و تقارن هفته ملی جمعیت با دهه کرامت امسال، این مهم به عنوان یکی از رویکردهای جدید در جشن‌ها و برنامه‌های این دهه دنبال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ بنا به اهمیت جوانی جمعیت و از طرفی وجود تهدیدات ناشی از بحران سالمندی؛ این مهم به عنوان یکی از رویکردهای جدید در جشن‌ها و برنامه‌های دهه کرامت دنبال شد.
برگزاری کارگاه تحکیم بنیان خانواده پیرامون فرزندآوری و جمعیت و ازدواج آسان در سطح پایگاه‌های مقاومت، نشست مبانی فرهنگی پیشگیری از بحران سالمندی و... از جمله این برنامه‌ها است.
اجتماع دوقلوهای کرمانی در شب میلاد رئوف در میدان کوثر کرمان و سومین همایش بزرگ دوقلوها و چندقلوهای سیرجانی به منظور افزایش روحیه نشاط و شادابی و تقویت پیوندهای اجتماعی و ارج نهادن به کانون خانواده و با شعار «فرزند بیشتر، نشاط بیشتر»، هم‌زمان با روز جهانی دوقلوها از دیگر برنامه‌های قابل ذکر است.

امسال در دهه کرامت معاونت فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور مسئله جوانی جمعیت را با عملیات‌های فرهنگی متنوع و جذاب از جمله برکت خانه، جشنواره خواهر برادری، جانِ من، برکت خونه/محبت و ایران؛ جوان بمان دنبال کرد.

کد خبر 1764131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha