پخش ویژه برنامه‌های «ایرانشهر» و «بهار جان» از مشهد الرضا(ع)

در روز جشن میلاد با سعادت امام رضا(ع) رادیو ایران ویژه برنامه های متنوعی را با عناوین «ایرانشهر»، «بهار جان»، «سلام صبح بخیر»، «به افق نور»، «با کریمان» و «گلبانگ» را برای مخاطبان تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، رادیو ایران به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) ویژه برنامه های مختلفی را تدارک دیده است و دو برنامه «ایرانشهر» و «بهار جان» را از مشهد الرضا تقدیم مخاطبان  می کند.

«راه شب» دوشنبه بامداد با موضوع تصور کن مقابل حرم امام رضا(ع) نشسته ای هر چه می خواهد دل تنگ بگو ساعت ۰:۳۰ به روی آنتن می رود.

برنامه صبح گاهی «سلام صبح بخیر» روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت با پرداختن به میلاد پر خیر و برکت این روز، جشن میلاد امام رضا(ع) را گرامی می دارد.

«سلام صبح بخیر» از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۱۵ پخش می شود.

«به افق نور» دوشنبه همزمان با سالروز میلاد امام نور و رحمت با رویکرد مهربانی بی منت و بی حساب ساعت ۱۱:۴۰ پخش می شود.

«با کریمان» دو شنبه ۳۱ اردیبهشت، گزیده ای از کلام  را ساعت۱۲:۳۰ تقدیم می کند.

«گلبانگ» در همان روز با پخش ترانه «شما را دوست دارم» کاری از امید معنوی میلاد با سعادت امام رضا(ع) را گرامی میدارد. «گلبانگ» به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۵:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

برنامه عصر گاهی «ایرانشهر» نیز از جوار ضریح مطهر امام رضا(ع) به تهیه کنندگی حسین معصومی و با حضور استاد کمال همنشین ساعت  ۱۸:۱۵ به صورت ویژه تقدیم می شود.

«بهار جان» نیز در میلاد امام مهربانی ها از صحن و سرای حرم رضوی به بازخوانی شور و نور می پردازد. ا ین برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی ساعت ۲۲:۳۰ روانه آنتن می شود.

پایان پیام/

کد خبر 1764252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha