اجرای برنامه‌های قرآنی با محوریت کانون‌های مساجد استان مرکزی 

محمودی فر از اجرای برنامه های قرآنی، فرهنگی و هنری با رویکرد جوانی جمعیت و با محوریت کانون های مساجد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین محمودی فر با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های فرهنگی، آموزشی و تبیینی، گفت: برنامه ریزی و اجرای طرح های فرهنگی و هنری با موضوع فرزندآوری و جوانی جمعیت در دستور کار قرار دارد.


 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: یکی از تکالیف و وظایف ذاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به شرایط کنونی کشور، ترویج و گسترش فرهنگ جوانی جمعیت و فرزندآوری می باشد.

این مقام مسئول، بیان کرد: این در حالیست که باتوجه به فرارسیدن هفته ملی جوانی جمعیت، در راستای وظایف فرهنگی و هنری این مجموعه، برنامه ریزی در خصوص اجرای نمایش ها،جشن ها،کارگاههای آموزشی و... در دستور کار بخش های مختلف قرار گرفت.


وی  اجرای برنامه های مختلف قرآنی با محوریت کانون های مساجد و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای اقشار مختلف جامعه خبر داد و ادامه داد:  این برنامه ها با هدف آگاهی بخشی در جهت آسیب های تک فرزندی، کاهش جمعیت جوان و افزایش جمعیت سالمند از تاکیدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: نیاز است هنرمندان جامعه نیز با در اختیار داشتن ابزار لازم و با اجراهای خوب و ماندگار خود در این راستا نقش آفرین باشند.

کد خبر 1764277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha