کمیته امداد از ایده های خلاقانه مبتنی بر اشتغالزایی مددجویان حمایت می کند

صالحی گفت: کمیته امداد از ایده‌های خلاقانه و ایجاد کسب‌وکار پایدار با هدف افزایش اشتغال‌زایی برای مددجویان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در رویداد کارآفرینی مددجویان زنجانی با اشاره به اینکه 52 فرصت شغلی دانش بنیان و فناور به مددجویان معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این نوع مشاغل مبتنی بر ایده‌های خلاقانه و نوآورانه است، تصریح کرد: درآمدزایی بالا و پایدار برای خانوارهای تحت حمایت از ویژگی های این مشاغل است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: کمیته امداد از ایده‌های خلاقانه و ایجاد کسب‌وکار پایدار با هدف افزایش اشتغال‌زایی برای مددجویان پشتیبانی می‌کند.

وی به دستاوردهای این رویداد استانی اشاره کرد و گفت: آموزش صفر تا صد راه اندازی و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط، آموزش مهارت‌های کلیدی کسب و کارهای نوین و بهره مندی از خدمات مشاوره و حمایت‌های مادی و معنوی از مهمترین دستاوردهای این رویداد بزرگ کارآفرینی است.

به گفته صالحی، سال گذشته حدود پنج هزار فرصت شغلی برای مددجویان زنجانی ایجاد شد و امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم بیش از پنج هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در استان زنجان ایجاد شود.

این مسئول ادامه داد: تلاش کمیته امداد ارتقای سطح کیفی تولیدات مددجویان برای رقابت در بازارهای داخلی و جهانی است که تحقق این امر به خودکفایی و توانمندی مددجویان تحت حمایت منجر می شود.

کد خبر 1622064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha