بیش از 7هزار واحد مسکونی و زمین در قم تحویل متقاضیان شد

هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکونی و زمین امروز همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم تحویل متقاضیان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، امروز همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکونی و زمین تحویل متقاضیان شد.

 این آمار شامل افتتاح و واگذاری سه هزار و ۷۴۸ واحد مسکن و سه هزار و ۵۰۸ قطعه زمین است.

سه هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی؛ شامل ۵۶۰ واحد مسکونی انبوه‌ساز، ۲۰۰ مسکن روستایی، یک هزار و ۴۸۸ واحد خودمالک و یک هزار و ۵۰۰ واحد بافت فرسوده است.

همچنین سه هزار و ۵۰۸ قطعه زمین؛ شامل ۱۱۸ قطعه در قالب طرح «کلید به کلید»، یک‌هزار واحد طرح جوانی جمعیت، یک‌هزار و ۲۵۰ قطعه واگذاری انفرادی، ۶۰۰ قطعه ایثارگران و ۵۴۰ قطعه نیروهای مسلح است.

رئیس‌ جمهور در این سفر از سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان بازدید خواهد کرد و افزون بر افتتاح ۱۷ کیلومتر از بزرگراه قم - کهک، عملیات اجرایی پروژه‌های راهداری این استان به ارزش ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

بازدید از آزادراه در حال ساخت شهید سلیمانی، افتتاح پروژه توسعه خطوط و بهسازی ۱۹ کیلومتر "بلاک ساقه- باغیک" به ارزش ۴۲۰ میلیارد تومان، بازدید از فرودگاه قم و بازدید از شهرک در حال ساخت اول "پرنیان" و کلنگ زنی عملیات آماده‌سازی شهرک دوم پرنیان از دیگر برنامه‌های سفر رییس جمهور در روز نخست دور دوم سفر به استان قم خواهد بود.

کد خبر 1762434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha