مسئولان به فکر رفع مشکلات مردم باشند

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه مردم برای این انقلاب از جانشان مایه گذاشته اند و همچنان پای انقلاب ایستاده اند، گفت: مسئولان باید قدردان مردم بوده و برای رفع مشکلات آنان خدمت جهادگونه انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امروز(2 شهریور)، ر آیین آغاز هفته دولت در جمع اعضای شورای اداری شهرستان بروجرد اظهارداشت: انقلاب اسلامی پدیده‌ای منحصر به فرد است که در تاریخ نظیر ندارد و بدون کمک ابرقدرت‌های جهان بنیان گذاشته شد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه دشمنان جنگ هشت ساله را بر ایران تحمیل کردند و بیش از ۸۰ کشور جهان با ما درگیر جنگ بودند، افزود:  به لطف الهی و با وجود همه فشارهای دشمن، ایران اسلامی پیشرفت‌های بزرگی داشت که در سایه تحریم‌ها به دست آمد.

وی ادامه داد: منافقین ۱۷ هزار نفر از بزرگان ایران اسلامی را ترور کردند، پیشرفت‌ها با وجود فشارها به دست آمده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به پیشرفت‌های بزرگ علمی و فناوری دست یافته و همین موضوع باعث شده دشمنان با بزرگ کردن مشکلات قصد ناامید کردن مردم دارند، گفت: امروز باید پیشرفت‌های ایران اسلامی باید تبیین شود.

وی یادآور شد: مردم انقلاب را رها نمی‌کنند زیرا از جانشان برای این انقلاب مایه گذاشته‌اند و رهبر معظم انقلاب فرمودند به قله‌های ترقی نزدیک هستیم و ایران اسلامی آینده امیدوار کننده‌ای دارد.

امام جمعه بروجرد با تلکید بر اینکه مدیران و مسئولان باید به فکر مشکلات مردم باشند، گفت: رفع مشکلات مردم و خدمت ه جامعه وظیفه خطیر مسئولان در عرصه های مختلف است.

کد خبر 1621491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha