سخنرانی دو هزار و پانصد بانوی طلبه در ایام راهپیمایی اربعین در موکب ها / راه اندازی پویش «من زینبی هستم»

مسوول کمیته فرهنگی و آموزشی بانوان ستاد اربعین حسینی گفت: دو هزار و پانصد بانوی طلبه در ایام راهپیمایی اربعین در موکب ها سخنرانی می کنند .

به گزارش خبرگزاری شبستان،  «مینو اصلانی»، مسوول کمیته فرهنگی و آموزشی بانوان ستاد اربعین حسینی در مصاحبه با رادیو اربعین با بیان این که دو هزار و پانصد بانوی طلبه در ایام راهپیمایی اربعین در موکب ها با موضوع اهمیت راهپیمایی اربعین حسینی و نهضت عاشورای حسینی سخنرانی می کنند، اظهار کرد: در طول دو ماه گذشته آموزش های لازم نیز به زنان خادم برای میزبانی از زائران اربعین حسینی داده شده است.

وی با با اشاره به اهمیت موضوع روایتگری و نقش حضرت زینب«س» در تبیین نهضت عاشورا با روایتگری آنچه که در کربلا گذشت، اظهار کرد : زنان جامعه ما نیز همچون حضرت زینب « س»رسالت روایتگری دارند در همین چهارچوب می توانند در هنگام شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی آنچه را که می بیند و احساس می‌کنند را با سایر مردم به اشتراک بگذارند و ما در همین چارچوب پویش «من زینبی هستم» را ایجاد کرده‌ایم.
این مقام مسوول در ستاد مرکزی اربعین حسینی در مورد این دو پویش گفت : در این پویش زنان ،جوانان و نوجوانانی که در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می‌کنند، می توانند از حال و هوای خود در این راهپیمایی بگویند و اینکه چگونه می‌خواهند راه حضرت زینب را ادامه دهند.
اصلانی در پایان تصریح کرد : در پایان ماه اربعین از بهترین آثار ارسالی، تقدیر و تجلیل می شود
کد خبر 1621888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha