برقراری ۱۱ پرواز ویژه اربعین از فرودگاه گرگان

دبیر ستاد اربعین اداره کل فرودگاه‌های گلستان از اضافه شدن چهار پرواز فوق‌العاده در مسیر گرگان، نجف، گرگان خبر داد و گفت: با توجه به استقبال مردم استان از برقراری پروازهای گرگان، نجف و بالعکس ۱۱ سورتی پرواز ویژه اربعین در استان پیش‌بینی شده است.

عبدالخلیل صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: با پیگیری‌ها و مساعدت شرکت هواپیمایی ایران و همچنین استقبال خوب مردم استان از برقراری پروازهای مسیر گرگان، نجف، گرگان توسط شرکت کیش‌ایر، چهار سورتی پرواز فوق‌العاده نیز در این مسیر تدارک دیده شد.

دبیر ستاد اربعین اداره کل فرودگاه‌های گلستان گفت: این چهار سورتی پرواز فوق‌العاده توسط کشور هواپیمایی آسمان در روزهای ۸ و ۱۵ شهریورماه از گرگان به مقصد نجف انجام می‌شود.

وی افزود: در مجموع ۱۱ سورتی پرواز ویژه اربعین از فرودگاه بین‌المللی گرگان به مقصد نجف و بالعکس برای اعزام زائران پیش‌بینی شده است.

صادقی اعلام کرد: اولین‌ گروه از زائران اربعین هشتم شهریورماه از گرگان به مقصد نجف انجام خواهد شد. مسافران توجه داشته باشند که ساعت پروازها به وقت محلی در بلیت‌ها قید شده و لازم است مسافران زودتر در فرودگاه حاضر شوند.

وی همچنین یادآور شد: افراد می‌توانند برای خرید بلیت‌های پرواز گرگان، نجف، گرگان به سایت شرکت هواپیمایی آسمان مراجعه کنند

کد خبر 1621904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha