بیش از 217 پروژه در سطح شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۲۱۷ پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: افتتاح پروژه هنرستان شبانه روزی برکت یکی از نیازهای اساسی فرزندان عشایر بود که این کار به درستی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی روشنفکر» امروز (۶ شهریور ماه) در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های اقتصادی و عمرانی شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: استان کهگیلو یه و بویراحمد یکی از استان‌هایی بوده که در زمینه فضاهای آموزشی با مشکلات عدیده‌ای روبرو است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن خدا قوت به مسئولان این حوزه، گفت: مسئولان مربوطه برای رفع مشکل در این حوزه به خوبی کار کردند جای تقدیر و تشکر دارد.

وی که در آئین افتتاح پروژه هنرستان شبانه روزی برکت نخبگان عشایر سخن می‌گفت، افزود: علی رغم همه مشکلات، محدودیت‌ها، تحریم‌ها و کاستی‌ها در زمینه تامین اعتبار، مسئولان در این شرایط به صورت جهادی و انقلابی در زمینه افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها ورود پیدا کردند.

وی از افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۲۱۷ پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان بویراحمد سخن به میان آورد و ادامه داد: افتتاح پروژه هنرستان شبانه روزی برکت یکی از نیازهای اساسی فرزندان عشایر بود که این کار به درستی صورت گرفت.

روشنفکر ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه بویراحمد، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های عمرانی شایان نادری در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نادر و بیشترین پروژه‌ها را نیز نوسازی مدارس در شهرستان بویراحمد دارد.

کد خبر 1622062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha