کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی برای تمام سنین در سنندج برگزار شد

فتحی‌زاده گفت: کلاس های اوقات فراغت تابستانی برای تمام سنین برگزار شد و هدف از برگزاری این طرح پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و آشنا کردن آنان با موازین و احکام دینی است.

محمد فتحی‌زاده، مسئول خانه قرآنی شهید برهان عالی سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار داشت: بهترین فعالیت فرهنگی فعالیت بر محوریت قرآن و عترت است و می‌توان از کارهای جزئی شروع کرد.

وی با بیان اینکه خواندن، یادگیری و فهم قرآن مقدمه‌ای برای عمل به آن است افزود: نگاه به قرآن، خواندن و فهم قرآن، هر کدامش ثواب دارد و انسان را به خدا نزدیک می‌کند.

فتحی‌زاده عنوان کرد: کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی برای تمام سنین برگزار می‌گردد و هدف از برگزاری این طرح پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و آشنا کردن آنان با موازین و احکام دینی است.

وی با بیان اینکه والدین باید کودکان و نوجوانان خود را به سمت آیات نورانی قرآن بیش از پیش سوق دهند، گفت: ظرفیت و توانمندی لازم در موسسات فرهنگی برای پرورش استعدادهای قرآنی فراهم است.

مسئول خانه قرآن شهید برهان عالی با اشاره به اینکه نباید از قرآن کریم به‌عنوان یک کتاب زینتی در درون خانه‌ها و در مناسبت‌های مختلف استفاده شود افزود: باید با فرهنگ‌سازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی اثرگذار مفاهیم ارزشمند این کتاب آسمانی به‌عنوان یک قانون در سطح جامعه و خانواده پیاده شود.

 وی تصریح کرد: خانه قرآن شهید برهان عالی در ناحیه منفصل شهری ننله علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن برنامه‌های مختلف ورزشی اردوهای تفریحی فعالیت‌های فوق برنامه و غیره برای قرآن آموزان و خانواده‌هایشان برگزار می‌کند.

کد خبر 1622080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha