راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه تمام و راکد از مطالبات مردم است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه تمام و راکد که از مطالبات مردم است، تاکید کرد و گفت: در این راستا باید برنامه های سفر دوم رییس‌جمهور به لرستان باید با جدیت تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز(۸شهریور)، در مراسم گرامیداشت هفته دولت که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، اظهارداشت: رجایی و باهنر بدون ریا، تظاهر و وسوسه های هیجان انگیز خدمت کردند و برخواسته از قشر ضعفا بودند که ارتباط با روحانیت، ایشان را در مقام بالایی نگه داشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: ۱۷ هزار شهید ترور و بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است و این نظام اسلامی جانبازاران بسیاری داشته تا به این نقطه رسیده است.

وی عنوان کرد: پیوند ملت با شهدا موجب خنثی شدن نقشه های دشمن می شود و ملت با جانفشانی شهدا مستحکم تر به راه خود ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با بیان اینکه مدت خدمتگزاری محدود است و باید برای مردم صادقانه تلاش کرد، گفت: در چند دهه گذشته انقلاب اسلامی چهره‌های مختلفی وجود دارد که مردم با شنیدن نام آنان خشنود می‌شوند چراکه زحمات صادقانه ای را متحمل شده اند.

وی با بیان اینکه خواسته های بسیاری از قوای مقننه، مجریه و قضائیه داریم اما باید به اقدامات انجام شده نیز توجه شود، اظهارکرد: هفته دولت که هفته خدمتگزاری به مردم است قدردان زحمات مسئولان استان هستیم.

امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: برای ایجاد اشتغال در استان باید برنامه های سفر دوم رییس‌جمهور به لرستان باید با جدیت تدوین شود و راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه تمام و راکد از مطالبات مردم است.

وی در پایان بر ضرورت رشد و توسعه فرهنگی در استان تاکید کرد و گفت: پیشرفت بدون رشد دینی و فرهنگی آثاری ندارد، باید مساجد را آباد و به برنامه های فرهنگی، مذهبی و دینی توجه شود.

کد خبر 1622416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha