افتتاح ۴ واحد مسکونی و تحویل به مددجویان در آستارا

در هفتمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولان، ۴ واحد مسکونی در بندر آستارا افتتاح و به مددجویان تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در هفتمین روز از هفته دولت امروز(چهارشنبه، ۸ شهریور) و به صورت تجمیعی ۴ واحد مسکونی در آستارا افتتاح و به مددجویان تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان تحویل داده شد.

بهرام تسلی‌نیا در آیین افتتاح واحدهای مسکن مددجویی در روستای سیبلی بخش لوندویل شهرستان آستارا،اظهارکرد: امروز ۴ واحد مسکونی در روستاهای سیبلی، خسرومحله، کانرود و خانه‌های آسیاب آستارا به مددجویان تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل داده شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر آستارا با بیان‌اینکه واحدهای مسکن مددجویی در متراژهای ۴۴ متر مربعی ساخته شده است، افزود: برای ساخت هر واحد ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تصریح‌کرد: در ساخت واحدهای مسکن مددجویی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا مشارکت داشته‌اند.

تسلی‌نیا از ساخت و تعمیرات ۱۸ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در سال جاری خبر داد و گفت: ساخت و تعمیرات این تعداد واحد مسکونی در حال انجام است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا افزود: در این راستا حدود هفت وام ۳ میلیارد ریالی و در مجموع مبلغ ۵۴ میلیارد ریال اعتبار داریم.

وی با بیان‌اینکه ۱۲ واحد نیمه تمام در آستارا وجود دارد، تصریح‌کرد: این واحدها با سرانه ۹۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است و در مجموع با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در دست احداث می‌باشد.

تسلی‌نیا خاطرنشان‌کرد: سال گذشته ۲۵۰ مورد ثبت‌نام مددجویان تحت‌پوشش را در طرح نهضت ملی مسکن داشتیم که اختصاص پروژه هم انجام شده است.

کد خبر 1622443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha