دوره های آموزش خانواده با موضوع آسیب های اجتماعی برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: دوره های آموزش خانواده با موضوع آسیب های اجتماعی در مدارس شهرستان شیروان برگزار شد.

فرامرز شجاعی- مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: دوره های آموزش خانواده با موضوع آسیب های اجتماعی با حضور ۲۴۰ نفر اولیا و تدریس جناب سرهنگ یگانه پور فرمانده نیروی انتظامی، جناب آقای دربندی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت و جناب آقای درخش مشاوره تخصصی آموزش و پرورش در چهار آموزشگاه شیروان برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدرسین و معاونت پرورشی و تربیت بدنی خاطرنشان کرد: با توجه با استقبال خانواده از این دوره های آموزشی تا پایان شهریور و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید این کارگاهای آموزشی برای اولیا و دانش آموزان ادامه دار خواهد بود.

شجاعی عنوان کرد: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی آشنایی والدین با آسیب های اجتماعی روز جامعه، پیشگیری، مقابله و در صورت مواجهه شدن با آن کمک گرفتن و مشورت کردن با مشاوره است.

مدیر آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: سعی خواهیم کرد در خصوص موضوع آسیب های اجتماعی دوره های بیشتری با حضور اولیاء و مدیران مدارس برگزار شود تا از هرگونه اتفاق ناگواری که در آینده انجام خواهد شد جلوگیری شود.

شجاعی با اشاره به اهمیت این موضوع و هوشیاری دانش آموزان در این ارستا اضافه کرد: دشمن همیشه قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را داشته که تاکنون در اهداف خود ناکام مانده است و اینک جوانان و نوجوانان را مورد حمله هف قرار داده است.

وی تصریح کرد: امروز نوجوانان و جوانان به تاسی از سیره ائمه اهل بیت(ع) از بی بند و باری، بی حجابی، گسترش فساد و برنامه های طراحی شده دشمن برای ضربه به این نظام آگاهی دارند و با آن مبارزه خواهند کرد.

۳۰ هزار دانش آموز در ۴۳۱ آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

کد خبر 1622490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha