تیم درمان اضطراری جمعیت هلال احمر برای خدمات رسانی ایام اربعین اعزام شد

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: تیم درمان اضطراری جمعیت هلال احمر این شهرستان برای خدمات رسانی بهتر درمانی به زائران اربعین حسینی به عراق اعزام شد.

محسن نوروزی- مدیر جمعیت هلال احمر شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: این تیم متشکل از پزشک، پرستار، تکنسین فوریت و تکنسین دارویی می‌باشند که تا دو روز پس از اربعین خدمات رسانی درمانی را با افتخار انجام خواهند داد..

وی خاطرنشان کرد: ازشهرستان شیروان پزشک مهسا رحیمیان، پرستاران محسن نوروزی، مهدی سعادتمند و تکنسین دارویی جواد قدرتی در عمود ۸۸۵ درحال ارائه خدمات درمانی به زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام می باشند.

نوروزی عنوان کرد: علاوه بر تیم درمانی، اکیپ‌های سیار تیم های عملیاتی هلال احمر استان و شهرستان در مسیر پیاده روی اربعین حسینی فعالیت خواهند داشت تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی اقدام کنند.

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان بیان کرد: این تیم افتخار خدمات رسانی درمانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در پیاده روی اربعین را برعهده دارد و در حد امکان سعی خواهد کرد خدمات درمانی به زائران مسیر به بهترین نحو صورت گیرد.

نوروزی اضافه کرد: مراجعان از خدمات پزشکی و پرستاری اعم از تریاژ، ویزیت پزشک، تجویز دارو، اعزام، تزریقات، سرم تراپی، پانسمان، آتل، اکسیژن درمانی، نوار قلب و غیره بهره مند می‌شوند.

وی ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی تصریح کرد: نکات بهداشتی در طول سفر توسط رسانه‌های جمعی و فضای مجازی منتشر شده که از مردم و زائران درخواست می‌شود حتماً موارد عنوان شده را رعایت کنند.

پلیس، هلال احمر، اورژانس و غیره از جمله نهادها و دستگاه‌هایی هستند که خدمات آن‌ها در مرزها و همچنین در مسیر کربلا برای زائرین مشهودتر است و بر همین اساس، آگاهی از خدمات و وظایف هر یک از دستگاه‌های دخیل در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی یک ضرورت انکارناپذیر محسوب می‌شود تا در مسیر این سفر با کمترین مشکل مواجه شوند.

کد خبر 1622494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha