بیمه مصونیت کننده حوادث و خسارت های احتمالی به زندگی افراد است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغی که برای بیمه هزینه می‌شود ناچیز بوده و بیمه در راستای حوادث و خسارت‌های احتمالی می‌تواند مصونیت لازم را برای بیمه شونده ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در دیدار مدیر بیمه دانا شعبه یاسوج، اظهار کرد: امروز زندگی مردم با توجه به خطرات، بدون بیمه نمی‌چرخد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: درآمدهای مردم پاسخگوی هزینه‌های آنها نیست و بیمه می‌تواند جبران کننده خسارات سیل، زلزله، آتش سوزی و سایر حوادث باشد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت اینکه مردم باید به سمت بیمه بروند، یادآور شد: باید از ظرفیت‌های مختلف به ویژه فضای مجازی برای فرهنگ سازی در این زمینه استفاده لازم صورت گیرد.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه علاوه بر بحث درمان، باید بیمه منازل، اسباب و اثاثیه نیز مدنظر قرار گیرد، ادامه داد: اگر فرهنگ سازی برای رفتن به سمت بیمه ابتدا از طریق ادارات شکل بگیرد و سپس این موضوع به مردم تعمیم داده شود، کار پسندیده و تاثیرگذاری است.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر در زلزله سی سخت ساختمان‌ها بیمه می‌شدند، می‌توانستیم از ظرفیت بیمه در راستای بازسازی آنها اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مبلغی که برای بیمه کردن هزینه می‌شود ناچیز بوده و بیمه در راستای حوادث و خسارت‌های احتمالی می‌تواند مصونیت لازم را برای بیمه شونده ایجاد کند.

گفتنی است در این دیدار «سید مهدی صادقی»، مدیر بیمه دانا شعبه یاسوج ضمن بیان مزیت‌های بیمه، گزارشی از فعالیت‌های بیمه ارائه کرد.

کد خبر 1622531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha