دولتمردان برای حل مشکلات معیشتی بکوشند

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به دغدغه های اقتصادی مردم کشور گفت: دولتمردان برای حل مشکلات معیشتی بکوشند  و نگذارند سفره مردم کوچک تر بشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید مجتبی میردامادی» در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان به هفته دولت اشاره کرد و اظهارداشت: شهیدان باهنر و رجایی اسوه کامل و الگویی برای دولتمداران جمهوری اسلامی هستند که سالروز شهادت این دو مرد بزرگ را بزرگداشت هفته دولت نامگذاری کردند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: مسئولان، ‌نخبگان و  مردم توانسته اند دستاوردهای زیادی را طی این دهه ها برای کشور به ارمغان بیاورند که خودکفایی در بخش های مختلف جمله تجهیزات نظامی از مصادیق آن است.

وی ادامه داد: مسیر توسعه و پیشرفت کشورمان فراهم و به قله های تعالی خواهیم رسید اما در این مسیر مثل گذشته به صبر ملت ایران نیازمندیم تا از شرایط بحرانی و سخت بگذریم و به نقطه تعالی برسیم.

حجت الاسلام میردامادی به دیدار دولتمداران با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اذعان داشت: ایشان در این دیدار ضمن حمایت از دولتمداران، از آنان تمجید هم کرد که بنا به فرمایش رهبر انقلاب از همه دولت های حمایت می کنم ولی از این دولت علاوه بر حمایت تمجید هم می کنم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نسبت به رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و ارزی توصیه هایی را برای مسئولان داشتند که لازم است این منویان را مد نظر قرار دهند و به رفع مشکلات کشور بپردازند.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: دولتمردان برای حل مشکلات معیشتی بکوشند  و نگذارند سفره مردم کوچک تر بشود که این موضوع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم بود.

وی به اقدامات دولت سیزدهم هم اشاره کرد و اظهارداشت: اقدامات زیرساختی خوبی در این دولت انجام شده و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند آنان دولت بعدی را فدای دولت فعلی نمی کنند.

حجت الاسلام میردامادی یادآورشد: دولت به جای توجیح مشکلات، کارهای زیربنایی را آغاز کرده که سرانجام آن به نفع مردم خواهد بود و بزودی سود آن به مردم می رسد.

وی اضافه کرد: مسئولان دولت باید این اقدامات را به گوش مردم برسانند تا بیشتر با تصمیمات، سیاست ها و اقدامات صورت گرفته آشنا شوند.

کد خبر 1622630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha