کمک های مومنانه جشن عاطفه ها با محوریت مدرسه و محله توزیع می شود

معافی با بیان اینکه امسال کمک های مومنانه مردم نوع دوست مازندران به جشن عاطفه ها با محوریت مدرسه و محله بین دانش آموزان توزیع می شود، گفت: خیران و مردم نیک اندیش استان می توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# مبالغ مورد نظر خود جهت مشارکت در جشن عاطفه ها را واریز نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، میثم معافی- مدیر کل کمیته امداد مازندران امروز(۱۲ شهریور) در جمع خبرنگاران با محوریت جشن عاطفه ها با بیان اینکه امسال جشن عاطفه ها با شعار  «آینده ساز باشیم» در استان در حال برگزاری است، اظهار کرد: یکی از ماموریت های کمیته امداد، کمک به آموزش و شکوفایی استعدادهای کودکان، نوجوانان و جوانان تحت حمایت  این نهاد است.

وی با بیان اینکه در جشن عاطفه های امسال مدرسه و محله توزیع کننده تمام خدمات دانش آموزی خواهند بود، افزود: این جشن در آستانه سال تحصیلی جدید و در راستای ترویج فرهنگ خیر و احسان و  تامین نیازهای دانش آموزان تحت حمایت با مشارکت مردم و در جهت هدفمند سازی و هدایت انفاق مردم  از یکم  شهریور آغاز و تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد.

معافی بیان کرد: جشن عاطفه ها همچنین در میادین و معابر اصلی شهر در هفته آخر شهریور ماه و  در ۳۱ شهریور ماه در مصلی های نماز جمعه استان مازندران  و در مدارس هفته اول مهر ماه همزمان با بازگشایی مدارس برگزار خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه تا به امروز بیش از چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده، گفت: پیش بینی می شود تا پایان این پویش ۳۳ میلیارد تومان کمک های مردمی جمع آوری شود.

معافی ضمن یادآوری اینکه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری مدارس، آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران هستند، خاطرنشان شد: خیران و مردم نیک اندیش استان می توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# مبالغ مورد نظر خود جهت مشارکت در جشن عاطفه ها را واریز نمایند.

کد خبر 1622865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha