سخن ژنرال آمریکایی درباره حرکت بزرگ اربعین

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سه سال قبل یک ژنرال آمریکایی با هلی کوپتر بالای خط اربعین نجف کربلا پرواز کرده و تأکید می‌کند همین اجتماع و حرکت عظیم، طومار آمریکا را درهم خواهد پیچید و باعث نابودی آن‌ها می شود.

حجت الاسلام حسین جلالی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مراسم پیاده روی اربعین گفت: ما یک سری سنت های حسنه خوبی داشتیم که این سنت ها سال ها تکرار می شد ولی هیچ وقت روزآمد نمی شد. هر سال غدیر را داشتیم ولی مراسم باشکوهی برای غدیر نداشتیم و دو سال است که به یک جشن با شکوه تبدیل شده است و حضور حداکثری مردم در آن را می بینیم اما پیاده روی اربعین مربوط به امسال و سال گذشته نیست بلکه از بعد از شهادت امام حسین (ع) بوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی باعث شد به گونه ای لایه های زیرین پیاده روی اربعین به صورت محسوسی برای مردم قابل مشاهده باشد. سه سال قبل یک ژنرال آمریکایی با هلی کوپتر بالای خط اربعین نجف کربلا پرواز کرده و تأکید می‌کند همین اجتماع و حرکت عظیم، طومار آمریکا را درهم خواهد پیچید و باعث نابودی آن‌ها می شود.

وی با بیان اینکه از راهپیمایی اربعین بوی ظهور استشمام می شود، گفت: از راهپیمایی اربعین بوی نابودی اسراییل استشمام می شود، یعنی زنگ نابودی و هشدار افول آمریکا نواخته شده است.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به گونه ای راهپیمایی اربعین با فطرت انسان ها گره خورده است. راهپیمایی اربعین بین المللی و به نوعی راهپیمایی بزرگ قرن است ربطی هم به ایران، عراق ،پاکستان و افغانستان ندارد چرا که همه ملت ها از ۷۰ کشور در آن شرکت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: جالب است که عراق کشور کوچکی است و تهیه این همه امکانات برای این تعداد زائر جای تعجب دارد. در واقع در کربلا کارهای خارق العاده و فوق العاده ای می بینیم. مردم فهمیده اند آینده، موفقیت، سربلندی، سرافرازی و ظهور مهدی فاطمه در پرتوی پیاده روی اربعین است و به همین دلیل پیاده روی اربعین تبدیل به یک فرهنگ شده است.

کد خبر 1622884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha