مرکز نیکوکاری موج مهربانی لباس فرم مدارس توزیع می کند

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری موج مهربانی شیروان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، مرکز نیکوکاری موج مهربانی در این شهرستان لباس فرم مدارس دولتی و غیر انتفاعی توزیع می کند.

انسیه قاسمیان، مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری موج مهربانی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: پیش بینی می شود توسط این خیریه، ۴۱۴ فرم مدارس برای دانش آموزان کم برخوردار دوخت و توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام سود حاصل از فروش محصولات این کارگاه صرف امور خیریه و تهیه لوازم التحریر و هزینه های دانش آموزان بازمانده از تحصیل می شود، دوخت فرم ها توسط بانوان سرپرست خانوار انجام می شود و همشهریان می توانند با خرید سهمی در مشارکت و کمک به نیازمندان داشته باشند.

قاسمیان عنوان کرد: مرکزنیکوکاری موج مهربانی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار و همچنین حمایت از زنان سرپرست خانوار در این مجموعه اقدام به دوخت لباس کار و فرم مدارس دانش آموزان می کند و انتظار می رود خیرین همثل همیشه در این امر خداپسندانه پیشگام باشند تا با کمک و یاری آنان بتوانیم بخش کوچکی از دغدغه دانش آموزان را در سال تحصیلی جدید برطرف کنیم.

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری موج مهربانی شیروان بیان کرد: امروز نیاز نیازمندان به کمک های مردمی بسیار زیاد است و  خیلی از مشکلات محرومین نیاز به حمایت مردم دارد، یکی از کارکردهای مراکز نیکوکاری این نکته است که خدمات متناسب با آداب و رسوم هر محله به خانواده های نیازمند آن محله ارائه می شود.

قاسمیان اضافه کرد: این مرکز علاوه بر دوخت لباس فرم مدارس و لباس کار، دوخت چادر و غیره اقدام به توزیع بسته های معیشتی و نیازمندان کرده است و بری سال تحصیلی جدید با هدف توزیع لباس فرم مدارس و تهیه لوازم التحریر در تلاش است تا بتواند کمکی کرده باشد و دغدغه دانش آموزان و خانواده های آنان برطرف شود.

کد خبر 1622894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha