عزاداران حسینی به شور و شعور توأمان توجه کنند

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در جامعه اسلامی، خواستار توجه جدی دلدادگان حسینی به سلامت اداری و رسیدگی به امور ارباب رجوع شد و گفت: اگر فکر و اندیشه حسینی شود قطعا چراغ راه برای هدایت جامعه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام جعفر رعایتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز(۱۴شهریور) در جمع عزاداران اربعین حسینی در ساری با بیان اینکه پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) فرمودند زمانی که به معراج رفتم سمت راست بهشت نوشته شده بود: «امام حسین(ع) موجب عزت و فخر امت خواهد شد؛ امام حسین(ع) گنج عظیمی است»، اظهار کرد: حضور میلیونی مردم از ملیت های مختلف در سفر معنوی اربعین نشان از زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت دارد و این مهم در واقع با هدایت حسین بن علی علیه السلام در حال رقم خوردن می باشد.

وی با بیان اینکه حضور در محفل و مجلس اقامه عزای حسینی به شور و شعور توأمان نیاز دارد، گفت: پیاده روی برای امام حسین(ع) می رویم باید با شعور حسینی همراه باشد.

حجت الاسلام رعایتی برلزوم حضور خانوادگی در پیاده روی اربعین تاکید کرد و افزود: این حضور اثر تربیتی منحصر به فردی روی خانواده به ویژه نسل نو دارد.

وی ادامه داد: خانواده ها اگر زمینه حضور در پیاده روی اربعین برایشان فراهم نشده برای هم نوا شدن با زائران کربلا در پیاده روی جاماندگان حسینی در جای جای ایران اسلامی حاضری بزنند تا از نعمت حضور در مجلس اقامه عزای حسینی بهره مند شوند، گفت: اگر فکر و اندیشه حسینی شود قطعا چراغ راه برای هدایت جامعه خواهیم شد.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در جامعه اسلامی، خواستار توجه جدی دلدادگان حسینی به سلامت اداری و رسیدگی به امور ارباب رجوع شد.

وی به اغتشاشات سال گذشته در کشور اشاره کرد و افزود: عده ای معتقد بودن کار انقلاب به پایان رسید اما باید بدانند ملت امام حسین(ع) از توطئه ها و فتنه ها مصون خواهد ماند. انقلاب اسلامی امتداد عاشوراست و با تاسی از اهداف قیام امام حسین(ع) با قوت درحال پیشرفت است.

کد خبر 1623150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha