«اتصال به شبکه ریلی» مهمترین درخواست مردم فردوس از رئیس جمهور

حجت الاسلام شاکری گفت: از سال‌های گذشته، پروژه های نیمه تمام یا شروع نشده زیادی در شهرستان فردوس وجود دارد و اولین خواسته مردم تکمیل و اتمام این پروژه ها است و درخواست اتصال به شبکه ریلی کشور و تامین زیرساخت ها را از رییس جمهور دارند.

حجت الاسلام محمد شاکری-امام جمعه فردوس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی درخصوص سفر آیت الله رئیسی، رییس جمهور به شهرستان فردوس اظهار داشت: با توجه به شخصیت آیت الله رئیسی که علاوه بر ریاست جمهوری، نماینده خبرگان خراسان جنوبی هستند و با توجه به چهره مردمی، اخلاقی ایشان، محبوبیت بسیار خوبی که در بین مردم شهرستان دارند، مردم شهرستان بسیار مشتاق زیارت ایشان هستند لذا سفر ایشان به شهرستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه از سال‌های گذشته، پروژه های نیمه تمام یا شروع نشده زیادی در شهرستان فردوس وجود دارد، افزود: اولین خواسته های عمومی مردم در مرحله اول تکمیل و اتمام همین پروژه ها است البته مسائل عمومی کشوری مانند فراهم شدن ساخت و ساز مسکن ملی از قبیل پرداخت وام و تقلیل مبلغ بیمه ساختمان و سامان بخشیدن به وضعیت بازار از قبیل قیمت ساختمان و خودرو و اجاره بها هم از انتظارات مردم فردوس است.

امام جمعه فردوس در خصوص مشکلات این شهرستان گفت: عمده مشکلات شهرستان فردوس موضوع اتصال به شبکه ریلی کشور و موضوع کمبود آب و اتصال به شبکه آبی از طریق دریای عمان یا خلیج فارس است.

وی عنوان کرد: فراهم نبودن برخی اززیرساخت ها مانند میزان برق که برای کارخانجات و معادن لازم است و کمبود فضای آموزشی، دانشگاهی و حوزه علمیه از دیگر مشکلات شهرستان فردوس است که نیاز به توجه دارد.

گفتنی است: آیت الله رئیسی 15 شهریور در سفر به خراسان جنوبی، ضمن شرکت در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی از میدان آزادی تا امامزادگان باقریه بیرجند، در تجمع جاماندگان حسینی در محل امامزادگان به ایراد سخنرانی می پردازد.

سفر به شهرستان درمیان و فردوس و دیدار با مردم این شهر، دیدار با نخبگان، ائمه جمعه، علما و طلاب انقلابی خراسان جنوبی از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهوری به خراسان جنوبی است.

همچنین قرار است عملیات اجرایی طرح راه آهن نهبندان - بیرجند - قاین- یونسی هم با حضور آیت الله رئیسی آغاز شود. 

کد خبر 1623160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha