تجلی دلدادگی جاماندگان اربعین حسینی در شهرکرد/ ما ملت امام حسینیم

مردم چهارمحال و بختیاری امروز بیستم صفر مصادف با چهلمین روز شهادت اباعبدالله الحسین و یاران باوفای ایشان با برگزاری راهپیمایی تحت عنوان جاماندگان اربعین با کاروان کربلا هم‌نوا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، هرچند انبوه عاشقان شهید عاشورا امسال بیش از همیشه و سال‌ های دیگر به میعادگاه اربعین شتافتند اما بسیاری از زیارت نرفته‌ها از راه دور، دل‌های خود را راهی کربلا و بین‌الحرمین کردند تا هم‌نوا و همگام با آزادی‌خواهان جهان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ندای لبیک یا حسین (ع) سر دهند.

 

در همین راستا در استان چهارمحال و بختیاری نیز در ۴۲ نقطه روستایی و شهری پیاده روی جاماندگان اربعین برگزار شد.

 

این آیین از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۱۵ شهریور مصادف با بیستم صفر چهلم شهادت امام حسین (ع) در شهرکرد از بقعه امامزاده سلطان سبزه پوش آغاز و به میدان امامزادگان دو خاتون این شهر به پایان رسید.

 

در مسیر پیاده‌روی با برپایی موکب‌هایی از مردم مومن و ولایی حاضر در راهپیمایی پذیرایی شد. همچنین تعدادی موکب‌های فرهنگی به توزیع اقلام فرهنگی و تبیین اهداف حماسه عاشورا پرداختند.

 

در این راهپیمایی همه اقشار و گروه ها حضور داشتند از پیر و جوان و زن و مردم گرفته هم صدا و هم نوا، عشق و ارادت خود را بار دیگر به امام و پیشوای خود نشان دادند.

 

این راهپیمایی با برگزاری سخنرانی به اذان ظهر و اقامه نماز ختم می‌شود.

کد خبر 1623304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha