دعوت مدیرکل کمیته امداد مازندران از مردم برای پیوستن به «پویش آینده ساز باشیم»

معافی از تداوم فعالیت پویش «آینده ساز باشیم» تا ۱۵مهر ماه خبر داد و گفت: خیران و مردم نیک اندیش مازندران می توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# مبالغ مورد نظر خود جهت مشارکت در جشن عاطفه ها را واریز نمایند.

میثم معافی-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با بیان اینکه در این خطه از شمال کشور ۱۶هزار و ۵۰۰دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد قرار دارندو از خدمات این نهاد حمایتی بهره مند هستند، اظهار کرد:  همگام با سراسر کشور در مازندران نیز پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان در جشن عاطفه ها با شعار «آینده ساز باشیم» در حال برگزاری است. ️

️وی از ایتام و فرزندان محسنین بعنوان آینده سازان نظام یاد کرد و گفت: تلاش داریم با حمایت خیرین و نیکوکاران خیر اندیش هیچ دانش آموزی بدون دریافت کیف و کفش و لوازم التحریر سال تحصیلی جدید را تجربه نکند.

معافی با بیان اینکه از رشد ۱۴۰درصدی مشارکت مردم و خیرین در حمایت از پویش های کمیته امداد در ایام مختلف سال نظیر دهه امامت و ولایت(عید قربان و غدیر) و... خبر داد و خاطرنشان شد: تامین نیازهای دانش آموزان تحت حمایت با مشارکت مردم و در جهت هدفمند سازی و هدایت انفاق مردم  از یکم  شهریور آغاز و تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد.

وی یادآورشد:جشن عاطفه ها همچنین در میادین و معابر اصلی شهر در هفته آخر شهریور ماه و  در ۳۱ شهریور ماه در مصلی های نماز جمعه استان مازندران  و در مدارس هفته اول مهر ماه همزمان با بازگشایی مدارس برگزار خواهد شد.

معافی با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری مدارس، آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست استان هستند، گفت: خیران و مردم نیک اندیش استان می توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# مبالغ مورد نظر خود جهت مشارکت در جشن عاطفه ها را واریز نمایند.

وی با بیان اینکه کمک های مومنانه جشن عاطفه های امسال با محوریت مدرسه و محله بین جامعه هدف توزیع می شود، خطاب به مردم نوع دوست دیار علویان خاطرنشان شد: اهدای کمک های مومنانه خود برای حمایت تحصیلی از دانش آموزان را به روز های پایانی شهریور موکول نکنند.

کد خبر 1623465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha