توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان

معاون سرمایه انسانی بسیج ناحیه مقاومت سپاه شیروان گفت: با کمک خیران، تعداد ۱۰۰بسته معیشتی و لوازم التحریر تهیه شده و بین نیازمندان و مستمندان توزیع شد.

مهدی کیوان، معاون سرمایه انسانی بسیج ناحیه مقاومت سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این اقدام خیرخواهانه به مناسبت فرا رسیدن دهه ماه صفر و در آستانه فرا رسیدن ماه مهر، توسط گروه جهادی سردار دلها، هیئت، کانون و پایگاه بسیج انصارالمهدی (عج)، مسجد محمدرسول الله(ص) برای خانواده های محروم انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: هر کدام از بسته های معیشتی شامل برنج، ماکارونی، رب، حبوبات، سویا، گوشت و روغن به ارزش ۱۰ میلیون ریال است که بین ۱۰۰ خانوار محروم و نیازمند توزیع شد و هربسته لوازم التحریر شامل دفتر، تراش، کیف، خودکار و مداد است که برای ۱۰۰ دانش آموز محصل بی بضاعت تهیه شده است.

کیوان عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و وضعیت معیشتی و اقتصادی که برخی از خانواده ها در تهیه مایحتاج اولیه مشکلاتی دارند این اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه از سوی تعدادی از خیرین شهرستان کلیک خورد و امید است با کمک های مردمی و سایر گروه های جهادی بتوانیم جمعیت نیازمند بیشتری را کمک کرده و تا حدودی از مشکلات آنان کاسته شود.

معاون سرمایه انسانی بسیج ناحیه مقاومت سپاه شیروان بیان کرد: توزیع بسته های معیشتی، تهیه غذای گرم و میوه چندین سال است در اکثرا مناسبت ها توسط بسیج، سپاه و گروه های جهادی به افراد واجد شرایط صورت می گیرد و تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

کد خبر 1623572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha