رضایت مندی زائران اربعین از خدمات دولت حدود ۷۰ درصد رشد داشته است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در نظرسنجی از زائرین اربعین که در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند، نمره دولت از ۱۰۰، ۸۱ بود که نمره بسیار بالایی است. رضایتمندی زائرین از خدمات نیز نسبت به سال گذشته حدود ۷۰ درصد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص آخرین روند برگزاری شانزدهمین جشنواره فرهنگی پژوهش تاکید کرد: مسئولیت این جشنواره به عهده پژوهشگاه وزارت فرهنگ است و از کشورهای مختلف مقاله و آثاری ارائه شده است.

وی افزود: در زمان حاضر دبیرخانه به جمع‌بندی نهایی نرسیده است و به‌ زودی جزئیات جمع‌بندی اولیه آثار اعلام خواهد شد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذرماه امسال همزمان با هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

این جشنواره از سال ۹۸ به دلیل فراگیری کرونا و شرایط خاص آن دوره، برگزار نشد و بین دوره پانزدهم و شانزدهم وقفه‌ای ایجاد شده است.

برگزاری این جشنواره در راستای عمل به ماده ۲ اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تشویق و حمایت از نویسندگان و بزرگداشت شخصیت‌های فرهنگی و آثار و نوشته‌های آن‌هاست.

کلنگ زنی شهر هنر در هشتم مهرماه

اسماعیلی ادامه داد: روز هشتم مهرماه کلنگ احداث مجموعه جدید به نام «شهر هنر» را اهالی فرهنگ و هنر و با همراهی وزیر راه و شهرسازی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه اینها اتفاقات مهم و مبارکی است که امروز در عرصه سینما رخ داده است، افزود: مبلغ ویژه‌ای هم برای حمایت خاص از هنرمندانی که دچار مشکلاتی هستند، اختصاص داده شده که این مبلغ در اختیار سازمان سینمایی قرار داده شده تا به دست هنرمندان برساند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت گام‌های مهمی را برای ارتقای وضعیت فرهنگی و ارتقای صنعت سینما برداشته است و تاسیس شهرک دیجیتالی سینما یک گام مهم و بلندی است که اتفاق خواهد افتاد.

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد که مجموعه این اقدامات باعث شود حوزه صنعت سینمایی ایران در مسیر نگاه تمدنی حرکت کند.

وی ضمن تبریک روز سینما به سینماگران و اهالی سینما، یادآورشد: برگزاری جشنواره فیلم مشترک با کشورهای حاشیه دریای خزر از گام‌های بلند دیگری است که در حال برداشتن آن هستیم و مقدمات اجرای آن به‌زودی فراهم خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در اربعین همکاران من با همه وجود تلاش کردند و با همت دوستانم در بخش‌های مختلف اقدامات فرهنگی مبارکی رخ داد.

دولت در خدمات رسانی به زائران نمره قبولی گرفت

اسماعیلی تصریح کرد: در نظرسنجی از زائرین اربعین که در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند، نمره دولت از ۱۰۰، ۸۱ بود که نمره بسیار بالایی است.

وی گفت: رضایتمندی زائرین از خدمات نیز نسبت به سال گذشته حدود ۷۰ درصد بود.
انتهای پیام/
کد خبر 1724165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha