مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند اقدام عملی است

زیویار گفت: مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند اقدام عملی است و باید از ظرفیت دستگاه های اجرایی، نهادمردمی و رسانه ها استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویار، امروز(۲۲شهریور) در جلسه نهایی هماهنگی ارگان اجرایی همایش ملی مسائل اجتماعی ایران (چالش و راهکار ها )با تاکید بر مسائل اجتماعی لرستان، اظهارداشت: آسیب اجتماعی منظور نابسامانی و ناهنجاری رفتاری فردی یا اجتماعی و رفتاری که غیر متعارف است.

استاندار لرستان با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات حتی مشکلات امنیتی افزود: ناهنجاری ها باعث رنجش روحی روانی و حتی جسمی جامعه می شود.

وی ادامه داد: باید بررسی شود که تاکنون چه کارهایی در حوزه آسیب های اجتماعی صورت گرفته است و این مهم توسط یک تیم بررسی شود.

وی با اشاره به مراکز مختلفی در حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند، گفت: تمرکز دستگاه ها و توجه به آسیب های اجتماعی ضروری است.

زیویار خاطرنشان کرد: مراکز علمی دستگاه های اجرایی نهادهای مردمی و رسانه ها همه باید در راستای مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی کمک کنند.

وی گفت: در برگزاری این همایش ملی در حوزه آسیب های اجتماعی مسائل مختلف بررسی شود و تلاش شود در حوزه عمل اقدامات اساسی صورت گیرد وگرنه تحقیق و پژوهش در کتابخانه ها فراوان است.

کد خبر 1724187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha