وحدت و جهاد تبیین راه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان است

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه تنها راه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان جهاد تببین و وحدت است، گفت: تبیین وظیفه همه مسلمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی،اظهارکرد: تقوای الهی باعث می‌شود که انسان اطاعت خدا را به غیر خدا ترجیح دهد و عاقبت به خیر شود .

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به صفات و ویژگی‌های مومنین اشاره کرد و افزود: انسان مومن در عمل نیز وقتی آیات خداوند را می‌شنود در او تحول ایجاد شده و در قلب او تاثیر گذاشته و در مسیر زندگی او تغییر ایجاد می‌شود.

وی تصریح‌کرد: همچنین مومن به خدا توکل کرده و تلاش می‌کند و مومن واقعی کسی است که در جامعه نماز را اقامه و از نعمت‌هایی که خداوند به او داده انفاق می‌کند .

حجت‌الاسلام فلاح به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی اشاره کرد و در خصوص بیانات معظم له در رابطه با تحریک دشمنان نظام و انقلاب و بحران آفرینی در نقاط حساس کشورمطالبی را ایراد کرد.

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود خاطرنشان‌کرد: هدف اصلی دشمنان از این اقدامات ایجاد تفرقه بین مسلمانان و امت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای دشمنان علیه انقلاب و نظام،افزود: هدف آنها تخریب چهره نظام مقدس و مشغول کردن دولت به کارهای حاشیه‌ای و غافل نمودن آنها از زیرسازی‌های اقتصادی کشور است.

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه تنها راه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان جهاد تببین و وحدت است، گفت: تبیین وظیفه همه مسلمان است.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش در ادامه به ضرورت ایجاد کمربندی برای تسهیل در تردد مسافران در ایام پر ترافیک سال در بخش، خصوصا در دهستان خطبه‌سرا اشاره و از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تمامی مسئولان خواستند که به فکر حل این مشکل باشند .

حجت‌الاسلام فلاح با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام رئوف و مهربانی حضرت امام رضا(ع) بر برگزاری باشکوه مراسم‌ها و برنامه‌های مذهبی در این ایام تاکید کرد.

کد خبر 1724309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha