دانش آموزان نیازمند تحت پوشش طرح مهر تحصیلی قرار می گیرند

حجت الاسلام صالحی گفت:یکی از اقداماتی که اوقاف در قالب طرح‌های مختلف انجام می‌دهد طرح مهر تحصیلی است که دانش آموزان نیازمند تحت پوشش طرح مهر تحصیلی قرار می گیرند.

جت‌الاسلام محمد صالحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح مهر تحصیلی ،گفت: هر ساله در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، این طرح با هدف اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان کم برخوردار اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: امسال نیز این طرح همچون سال‌های گذشته از محل اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش با موضوع کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:با اجرای طرح مهر تحصیلی با همکاری مطلوب آموزش و پرورش دانش آموزان نیازمند در این استان شناسایی و بسته‌های حمایتی تحصیلی بین آن‌ها توزیع خواهد می شود.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به اینکه طرح مهر تحصیلی با هدف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و با عمل به نیت واقفان و مشارکت خیران همزمان با سراسر کشور در سال تحصیلی جدید در استان اجرایی می‌شود،اظهار کرد: تامین بسته‌های تحصیلی همچون کیف، نوشت افزار و دفتر که از محل توان خیران و متولیان موقوفات و مراکز فعال افق در بقاع متبرکه تهیه شده لذا وظیفه همگان است در مسیر علم و دانش و تامین نیازهای تحصیل دانش آموزان گام بردارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه هدف از اجرای طرح توسعه فرهنگ کمک به دانش‌آموزان نیازمند بوده که با کمک خیران و منابع و سرفصل ها قابل اجرا است،گفت: با توجه به اینکه بسته‌های حمایتی به دانش‌آموزان نیازمند در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی و متوسطه اهدا خواهد شد .

کد خبر 1724377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha