️پرداخت  ۸ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان عباس آبادی

شریفی با بیان اینکه در پنج ماه نخست سالجاری ۸ میلیارد تومان وام اشتغالزایی در عباس آباد پرداخت شد،گفت: یکی از راهکارهای توانمندسازی مددجویان اعطای تسهیلات قرض الحسنه کم بهره به منظور راه‌اندازی کسب و کار و ایجاد درآمد پایدار است.  

 یزدان شریفی- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عباس آباد در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با بیان اینکه 2هزار و 600نفر تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند و از خدمات مختلف در حوزه های معیشت، مسکن، اشتغالزایی، درمانی و ... بهره مند هستند، اظهار کرد:توانمندسازی مددجویان ماموریت اصلی این نهاد می باشد.

وی با بیان اینکه در پنج ماه نخست سالجاری ۸ میلیارد تومان وام اشتغالزایی در عباس آباد پرداخت شد، افزود: با این تسهیلات پرداخت شده  ۷۰ فرصت شغلی ایجاد گردید.  

شریفی گفت: یکی از راهکارهای توانمندسازی مددجویان اعطای تسهیلات قرض الحسنه کم بهره به منظور راه‌اندازی کسب و کار و ایجاد درآمد پایدار است.  

وی در بیان جزئیات تخصیص این تسهیلات افزود: به منظور ایجاد رونق در کسب و کارها واجدان شرایط  پس از ثبت درخواست بصورت الکترونیکی در سامانه حیات و پس از طی روند اداری، وام مربوطه به متقاضی تعلق می گیرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عباس آباد گفت:  این وام ها در سرفصل های: صنفی، صنعتی، دامداری، کشاورزی خدماتی و ... پرداخت گردیده است.

شریفی بیان کرد:  در پنج ماه نخست سال جاری بالغ بر ۵۰ مورد آموزش در بخش مهارت آموزی و مهارتهای عمومی کسب و کار در سرفصل های آموزشی کشاورزی، صنفی، آرایشگری و دامداری برگزار گردید.

کد خبر 1724421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha