کتاب نفیس «ماهِ نهان» به زودی رونمایی می شود

کتاب نفیس «ماهِ نهان» به نویسندگی دکتر «فردین بادام فیروز»برگرفته از کتاب مقدس «صحیفه سجادیه» و بیانیه «گام دوم انقلاب» به زودی رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، کتاب نفیس «ماهِ نهان» به نویسندگی دکتر «فردین بادام فیروز» از مدرسین ممتاز دانشگاهی و فعالان سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج رونمایی می شود .

این مدرس ممتاز دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: حقیقتا باید به زندگی  امروزی نگاه آگاهانه و تازه ای داشت، فارغ از تقلیدهای کورکورانه و بی حساب و کتاب، چرا که این نوع نگاه ها در هر جامعه ای به ویژه جامعه اسلامی راه به جایی نخواهد برد و این یک قانون علمی است.

وی در ادامه به اهداف تالیف کتاب نفیس «ماهِ نهان» اشاره کرد و گفت: هدف از تالیف این کتاب این بود که بتوانم نقشه علمی و عملی برای حل برخی از مشکلاتی که دامان جامعه امروزی را فرا گرفته، ارائه بدهم و صرفاً نوشتاری ساده و بی اثر نباشد.

بادام فیروز خاطرنشان کرد: روزانه صدها کتاب و مقاله در نشریات و مجلات مختلف چاپ می شوند ولی آیا توانسته اند برخی از مشکلات مبتلابه کشور را حل کنند؟

این استاد دانشگاه ادامه داد: در مراسمات مختلف در طول سال برای ائمه اطهار (ع) عزاداری و یا شادی و سرور می کنیم، آیا توانسته ایم برخی از معارف آنان را در زندگی خود پیاده کنیم؟ باید ببینیم از ائمه اطهار (ع)چه می دانیم؟

وی یادآور شد: بدون شک عزاداری با تامل و تفکر در دریای بیکران اهل بیت علیهم السلام می توان دریافت که آنها تاثیرگذاری فراوان و اثر مستقیمی بر زندگی ما می گذارند.

بادام فیروز تاکید کرد: وقتی در مسیر صحیح و موفقیت آمیز در هر زمینه ای گام بر داریم،  یعنی به اصلیات عمل کردیم و سایر راهها و مسیرها فرعی هستند.

این فعال سیاسی، اجتماعی اظهار کرد: باید با شناخت درست، در مسیر واقعی گام بر داریم، چرا که این نیاز جامعه امروزی بوده و سلامت جامعه را تامین می کند.

وی افزود: در جامعه امروزی حجم مشکلات در عرصه های مختلف به ویژه مسائل فرهنگی به اندازه ای زیاد هستند که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ما جوانان باید با شناخت صحیح و به موقع، برای هر کدام چاره اندیشی کنیم.

بادام فیروز بیان کرد: این کتاب در بیش از ۱٠ فصل و ۲۰۰ صفحه نگاهی جامع به مسائل حقوقی، فرهنگی، اقتصادی و تربیتی دارد و برگرفته از کتاب مقدس «صحیفه سجادیه» و بیانیه «گام دوم انقلاب» نوشته شده است.

این مدرس ممتاز دانشگاه گفت: این کتاب نفیس مهر ماه امسال، با حضور مسئولین استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی خواهد شد.

کد خبر 1724514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha