اجرای ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در کردستان در قالب 61 عنوان برنامه

سردار گشتاسبی از اجرای ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان کردستان در قالب 61 عنوان برنامه خبر داد و گفت: یک‌هزار و ۶۲ برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در کشور و در کردستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در جمع اصحاب رسانه استان، با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان اظهار کرد: یک‌هزار و ۶۲ برنامه در قالب ۶۱ عنوان در کشور بویژه در استان کردستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای ۱۳۵ برنامه در شهرهای استان در ایام هفته دفاع مقدس اعلام کرد: در همه شهرستان‌ها یک الی دو برنامه شاخص با ۱۲ عنوان انجام خواهد شد و ۱۲ عنوان برنامه از جمله تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، برگزاری رژه نیروهای مسلح در سنندج و غبارروبی مزار شهدا در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: دیدار با روحانیون و ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، راهپیمایی خانوادگی، برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس، اجرای طرح‌های آبرسانی، شرکت فرماندهان سپاه و ارتش و فراجا در برنامه‌های تلویزیونی وبازسازی عملیات آزادسازی عملیات سنندج، نواختن زنگ ایثار ومقاومت در مدارس  از دیگر برنامه‌های استان در ایام هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی یادآور شد: در تهیه جهیزیه، واگذاری سبد کالا، اشتغالزایی، مرمت فضاهای آموزشی، اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه و پروژه‌های آبرسانی سپاه بیت‌المقدس اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

سردار گشتاسبی گفت: در سال 1402 در حوزه‌هایی که در دست اقدام است در دو بخش عمرانی و غیرعمرانی فعالیت‌هایی انجام می‌شود که ساخت خانه عالم، آبرسانی، تکمیل و تجهیز مساجد از جمله این اقدامات است که با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اضافه کرد: در راستای ایجاد بحران و آشوب در کشور ضد انقلاب تلاش کرد، عامل آشوب در کشور شد و تلاش کردند مردم را دچار زحمت کنند اما مردم ما به اقدامات ارزشمند پشت پا زدند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: رسالت اصحاب رسانه در هر نظامی از شایسته‌ترین و در عین حال حساس‌ترین وظایف است که تلاش می‌کند تا با اقدامات میدانی خود برای موفقیت و پیشرفت نظام فعالیت کند.

وی تصریح کرد: در آستانه چهل و سومین سال هفته دفاع مقدس هستیم و کردستان که در طول دوران عمر با برکت انقلاب اسلامی از استان‌هایی بوده که نقش اساسی در جنگ و مبارزه با ضد انقلاب را در کارنامه خود دارد و باید برای تکریم این مردم و تجلیل از جانبازان و آزادگان  شایسته عمل کنیم.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: انقلاب ما با رهبری امام برای رهایی از ظلم رژیم طاغوت شکل گرفت و دشمنان ما این انقلاب نورانی را تحمل نکردند و تلاش کردند تا جنگ هشت ساله‌ای را با ابعاد اقتصادی، سیاسی و جغرافیایی برای خارج کردن ایران از مسیر خود در پیش بگیرند اما دفاع و جنگ بگونه‌ای بود که دفاع مقدس نام گرفت.

وی اذعان کرد: کسانیکه در برابر ایران ایستادند تصور می‌کردند ایران را از پای در می‌آورند اما با تلاش مردم دشمن نتوانست به توطئه خود برسد و انقلاب ما با تلاش این مردم پیروز شد و ما در جنگ‌ هویت یافتیم و آماده مبارزه و پذیرش سخت‌ترین شرایط شدیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی متعلق به اقوام و مردم ماست و دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی شد و الگویی برای ملل آزاده‌ای است که میخواهند در برابر ظلم و استکبار جهانی مسیر خود را مشخص کنند.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: امروز ۴۵ سال از عمر انقلاب را در اوج اقتدار پشت سر گذاشتیم و امروز افتخار می‌کنیم که دفاع مقدس سند رسمی حقانیت ایران اسلامی است.


 

کد خبر 1724668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha