همایشی برای پاسداشت شهید «بامدی» مدافع امنیت در سنندج

همایشی با عنوان «جهادگران فاطمی ۲» به منظور پاسداشت شهید «بامدی» مدافع امنیت در سالن آزادی سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، نامش «غلامرضا بامدی» بود جوانی که ۱۶ مهر ماه در جریان اغتشاشات سنندج به شهادت رسید تا افتخارآفرین و حماسه‌ساز میهنش باشد.

می‌گویند از نظر آشوبگران جرمش حفاظت از اموال عمومی بوده که در حین انجام وظیفه مورد هدف تیر عوامل گروهک‌ها قرار می‌گیرد و به شهادت می‌رسد.

غلامرضا فرزند ارشد خانواده‌ای است که از همان کودکی بجای اسباب‌بازی، عاشق بازی با لباس‌های یادگاری دوران جبهه و جنگ پدرش بوده بوده است.

همایشی برای پاسداشت شهید «بامدی» مدافع امنیت در سنندج/شهیدی که عاشق مسجد بود

آرزویش شهادت بوده که در مهرماه امسال به آرزوی دیرینه خود می‌رسد.

پدرش می‌گوید: از دوران کودکی با دوستانش به مسجد می‌رفت و علاقه خاصی به حضور در مسجد و انجام کارهای معنوی و جهادی داشت.

شهید بامدی از نیروهای لشکر ۲۲ سپاه بیت‌المقدس کردستان و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق  در دانشگاه آزاد سنندج بود که قرار بود ۲۷ آبان ماه جشن عروسیش برگزار شود.

امروز در همایشی با عنوان «جهادگران فاطمی ۲» که با محوریت پاسداشت شهید مدافع امنیت غلامرضا بامدی در سالن آزادی سنندج برگزار شد، از خانواده این شهید والامقام تجلیل شد.

خدمت به مردم با چشم‌داشت و امتیاز گرفتن با اخلاص مغایرت دارد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این همایش  اظهار کرد: در سال ۹۲ رهبر معظم انقلاب در تشویق جهادگران فرمودند: «میل به خدمت به مردم اولین شاخصه برای فرد و یا گروه جهادی است» و در میل به خدمت بی‌منت بودن، خدمت نهفته است و باید فرد جهادگر بی‌منت به مردم خدمت کند، چرا که  خدمت به مردم با چشم‌داشت و امتیاز گرفتن با اخلاص مغایرت دارد.

همایشی برای پاسداشت شهید «بامدی» مدافع امنیت در سنندج/شهیدی که عاشق مسجد بود

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی با بیان اینکه تحمل سختی‌ها در کار جهادی از دیگر شاخصه‌های جهادگران است، گفت: براساس آنچه روایت شده، حضرت علی(ع) بین دو کار، سخت‌ترین را انتخاب می‌کردند که میل به خدمت به مردم و تحمل سختی‌های کار جهادی ناشی از نورانیت انسان است.

وی افزود: باید روحیه جهادی را در وجود خود گسترش دهیم و نگذاریم آفت‌ سودجویی خودنمایی کند و تنبلی این روحیه را از بین ببرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه کار جهادی در افرادی که دنبال منافع، خودنمایی و تنبلی هستند وجود ندارد، اعلام کرد: تداوم خدمت‌رسانی به مردم امری ضروری است و زمینه ارتقای رضایتمندی و رفاه جامعه را فراهم می‌سازد.

نخبگان، اساتید، هنرمندان و اقشار مختلف بسیجی باید در مسیر جهاد تبیین گام بردارند.

استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: نهاد مقدس بسیج با تدبیر حکیمانه امام در ماه‌های اول پیروزی انقلاب با یک دیدگاه بلند و با هدف نقش قائل شدن برای آحاد مردم در همه شئون و مسائل اداره جامعه شکل گرفت.

اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه معجزه‌آسا و معجزه‌گون بودن بسیج به‌ دلیل ارائه خدمات مختلف این نهاد انقلابی و مردمی در طول تاریخ به جامعه است، افزود: نقش‌آفرینی در عرصه دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین صحنه‌های رشادت‌ بسیجیان جان برکف بود این نهاد مقدس بعد از جنگ نیز با ورود جدی به عرصه خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و کمک به مردم تاثیرگذاری خود را ثابت کرد.

وی با تقدیر از کارنامه بسیج در عرصه خدمات و عملکرد عنوان کرد: یکی از معیارهای مرور عملکرد بسیج که ما را به اهمیت و توفیق این نهاد واقف می‌کند تمرکز دشمن برای تخریب این نهاد بوده است.

استاندار کردستان تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی از اول انقلاب تاکنون به تهاجم و تخریب این نهاد مقدس روی آوردند اما همواره ناکام مانده‌اند.

دشمنان ایران اسلامی از اول انقلاب تاکنون به تهاجم و تخریب این نهاد مقدس روی آوردند اما همواره ناکام مانده‌اند.

وی با اعلام اینکه طی چند ماه اخیر شاهد بودیم که امپراطوری رسانه‌ای استکبار و معاندین منطقه با تمام توان برای ضربه زدن به نظام و مردم فضاسازی می‌کنند، اذعان کرد: یکی از نهادهایی که مورد تهاجم قرار گرفته، بسیج است و این نشان از اثرگذاری آن است.

زارعی کوشا افزود: فتنه رسانه‌ای برای این است که دولت و نظام را از مسیری که برای توسعه و رفع عقب‌ماندگی‌ها با شتاب شروع شده است، باز بدارند.

استاندار کردستان با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند ارائه و بازگویی درست حقایق و رسواسازی دشمنان است، گفت: نخبگان، اساتید، هنرمندان و اقشار مختلف بسیجی باید در مسیر جهاد تبیین گام بردارند.

همایشی برای پاسداشت شهید «بامدی» مدافع امنیت در سنندج/شهیدی که عاشق مسجد بود

جوانان باید آسیب‌های اغتشاشات را برای جامعه تبیین کنند

به گفته زارعی‌کوشا،  جوانان باید آسیب‌های اغتشاشات را برای جامعه تبیین کنند چرا که این اتفاقات، اتفاقی نبوده و پشت‌پرده‌هایی دارد و باید روشنگری شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه دشمنان پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها برای نخستین روز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی کردند اما با شکست مواجه شدند، اضافه کرد: امروز دشمنان با یک کلاغ، چهل کلاغ کردن جمعیت محدود ۴۰ تا ۵۰ نفری اغتشاشگران را چندین برابر بازتاب و منعکس می‌کنند، اما جمعیت‌های چندمیلیونی مردم در دفاع از نظام را نشان نمی‌دهند.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: مزدوران ضدانقلاب وقتی از همراهی مردم ناامید شدند به قصد انتقام‌گیری از مردم ترورهای کور را برنامه‌ریزی کرده‌اند که حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ، ایذه و استان‌های اصفهان و کردستان مصادیق آن است.

کد خبر 1724820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha