لزوم آموزش و فرهنگ‌سازی مسائل ترافیکی در مدارس

زمانی‌اصل، با تأکید بر لزوم آموزش و فرهنگ‌سازی مسائل ترافیکی در مدارس گفت: مدیران مدارس با دعوت از پلیس نسبت به آموزش راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان که نقش بسزایی در فرهنگ رانندگی در جامعه دارند فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، یوسف زمانی‌اصل، نشست شورای ترافیک شهرستان اندیمشک که با محوریت بازگشایی مدارس برگزار شد، با بیان اینکه فضای شهرستان باید آماده بازگشایی مدارس باشد اظهار کرد: لازم است خط‌کشی محل عبور عابران پیاده و نصب‌ تابلوهای راهنمایی در خیابان‌های فاقد تابلو با سرعت بیشتری صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری اندیمشک، با تأکید بر لزوم رفع گره‌های ترافیکی و اجرای مصوبات شورای ترافیک افزود: بحث مالکیت کمربندی ۹ دی مشخص خواهد شد.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه طرح بازگشایی مدارس به‌زودی صورت می‌گیرد و بار ترافیکی شهر افزایش پیدا می‌کند که ضرورت دارد پلیس راهور و شهرداری در جهت روان‌سازی ترافیکی اقدامات لازم را انجام دهند.

زمانی‌اصل، با بیان اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز نقاط شهری و محورهای مواصلاتی شهرستان اندیمشک نتیجه مثبت داشته است تصریح کرد: تصادفات منجر به مرگ ایام اربعین امسال نسبت به سال گذشته در محورهای مواصلاتی شهرستان کاهش چشمگیری داشت که زحمات و پیگیری‌های پلیس و اعضای شورای ترافیک قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر لزوم آموزش و فرهنگ‌سازی مسائل ترافیکی در مدارس خاطر نشان کرد: مدیران مدارس با دعوت از پلیس نسبت به آموزش راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان که نقش بسزایی در فرهنگ رانندگی در جامعه دارند فعالیت کنند.

کد خبر 1725000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha