برگزاری ۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آستارا

سرهنگ قنبری از برگزاری ۵۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و نظامی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری امروز(جمعه، ۳۱ شهریور) در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌ها با گرامیداشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و افزود: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس ۵۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و نظامی با همکاری پایگاه‌ها و ناحیه مقاومت بسیج و همراهی مردم و مسئولان در شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان، تصریح‌کرد: رژه نیروهای مسلح، برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های فرهنگی و بصیرتی و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس جزء برنامه‌های شاخص این هفته می‌باشد.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت این هفته سرکشی به تمام خانواده‌های شهدا با حضور مسئولین شهرستانی، پایوران سپاه ناحیه و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در محلات در قالب «آبروی محله» انجام می‌شود.

سرهنگ قنبری گفت: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، محفل انس با قرآن، تجلیل از رزمندگان و اجرای سرود از دیگر برنامه‌های شاخص در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس "ما متحدیم" می‌باشد،خاطرنشان‌کرد: برپایی میز خدمت در پایگاه‌های بسیج با حضور مدیران ادارات شهرستان، آذین‌بندی ادارات و شهر، حضور مدیران ادارات در مدارس شهرستان به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های خاص در حوزه بانوان و عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته دفاع مقدس در آستارا است.

کد خبر 1725170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha