سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل عزتمندانه بود

حجت‌الاسلام فلاح به حضور رئیس جمهور در مجمع سازمان ملل در نیویورک اشاره کرد و گفت: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل عزتمندانه و قدرتنمدانه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و افزود: در جنگ تحمیلی با کمک و یاری خداوند متعال و به برکت خون شهدای ایران اسلامی با کمک‌های مالی و تسلیحاتی ابرقدرت‌های غرب و آمریکا حتی یک وجب از خاک وطن به رژیم بعثی داده نشد.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به ویژگی اصلی دفاع مقدس که همان پیروی از مکتب قرآن ناطق است اشاره کرد و گفت: قرآن دلیل ماندگاری این نظام اسلامی بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در مجمع سازمان ملل در نیویورک و تفاوت‌های دیپلماسی التماسی و انقلابی، تصریح‌کرد: سخنرانی قدرتمندانه و عزتمندانه رئیس جمهور ایران اسلامی به پشتیبانی این ملت و رهبری مقام معظم رهبری باعث شد برخی پول‌های بلوکه شده و لوح‌های مصادره شده به میهن اسلامی برگردانده شود .

حجت‌الاسلام فلاح به مشکلات معیشتی مردم و مشکلات کشاورزان عزیز خصوصا برنج‌کاران اشاره کرد و گفت: از دولتمردان می‌خواهم تمام سعی و تلاش خود را برای جبران خسارت به این قشر از جامعه را انجام دهند .

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود به بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اشاره و آن را خدمت همه دانش‌آموزان و دانشجویان تبریک گفتند.

وی با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام عسکری(ع)، بر برگزاری برنامه‌های عزاداری در این ایام تاکید کرد.

حجت‌الاسلام فلاح با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، خاطرنشان‌کرد: هفته وحدت یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.

کد خبر 1725244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha