برگزاری نخستین نشست هم اندیشی اساتید حوزه علمیه آیت الله مصطفوی در کاشان

نخستین نشست هم اندیشی مدیریت و کادر با اساتید حوزه علمیه حضرت آیت الله مصطفوی کاشان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در دفتر مدیریت این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، نخستین نشست هم اندیشی مدیریت و کادر با اساتید حوزه علمیه حضرت آیت الله مصطفوی کاشان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳  در دفتر مدیریت این حوزه برگزار شد.

در این جلسه بعد از قرائت قرآن ،حجت الاسلام خادم الفقراء مدیریت این مدرسه ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس علی الخصوص شهدای امنیت و تبلیغ شهید والامقام حجت الاسلام سلطانی آرزوی توفیقات الهی برای حفظ آرمان های شهدا و امام شهدا و ادامه دهندگی مسیر رسالت انبیای سلف و علمای ربانی را از خدای متعال کرد.

وی همچنین از زحمات چندین دهه بیت حضرت آیت الله مصطفوی و تلاش های علمی و اخلاقی اساتید بزرگوار جهت رشد همه جانبه طلاب علوم دینی از زحمات مدیران سابق قدردانی کرد.

در این جلسه معاونین آموزش ، تهذیب، پژوهش و اجرایی هرکدام به تبیین شرح وظایف خود پرداختند و در پایان به مدت یک ساعت هم اساتید به بیان دیدگاه ها و نحوه تعامل خود با کادر مدرسه پرداختند.

کد خبر 1725280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha