مردمی‌سازی فرهنگ با محوریت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در دستور کار قرار دارد

آهنگر گفت:مردمی‌سازی فرهنگ با محوریت‌بخشی به جبهه فرهنگی و مردمی انقلاب اسلامی با قوت مورد توجه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، احسان آهنگر-مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران درنشست شورای فرهنگ عمومی که با حضور سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در دفتر نماینده ولی فقیه درمازندران برگزار شد، با بیان اینکه اثرگذاری این شورا و ضمانت اجرای مصوبات نشست ها مورد گلایه است، اظهار کرد:اعضای این شورا می توانند با هم گرایی و هم افزایی ضمانت اجرایی خوبی برای مصوبات باشند.

وی مردمی‌سازی فرهنگ با محوریت‌بخشی به جبهه فرهنگی و مردمی انقلاب اسلامی با قوت مورد توجه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان است، گفت: تلاش داریم مازندران نیز به جمع استان‌های پیشرو در تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی بپیوندد.

آهنگر افزود: تلاش داریم با تشکیل منظم جلسات هم‌اندیشی و بررسی میدانی با استفاده از ظرفیت جبهه‌های مردمی انقلاب و جهاد دانشگاهی این برش به نحو مطلوب تدوین شود.

وی برلزوم تقویت کارگروه های ذیل شورای فرهنگ عمومی استان مازندران تاکید کرد و خواستار بازخوانی آیین نامه‌های شورا، طرح‌ها و سیاست‌های فرهنگی از سوی اعضای این شورا شد و گفت: امید است اعضای شورا برای اجرایی کردن مصوبات تلاش بیشتری نمایند.

آهنگر به ۱۴آبان ماه روز مازندران و تصویب این روز در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و خواستار برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی استان با محوریت بزرگداشت روز مازندران در آینده ای نزدیک شد.

کد خبر 1725316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha