نیویورک: مراسم «روز کرامت» خیریه‌های اسلامی برای کمک به نیازمندان برگزار شد

برای پنجمین سال متوالی در «روز کرامت» که توسط خیریه‌های اسلامی برگزار می‌شود، خانواده‌های نیازمند از «راچستر» نیویورک، بسته‌های حاوی مواد غذایی ضروری و لوازم بهداشتی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « aboutislam»، برای پنجمین سال متوالی در «روز کرامت» که توسط خیریه‌های اسلامی برگزار می‌شود، خانواده‌های نیازمند از «راچستر» نیویورک، بسته‌های حاوی مواد غذایی ضروری و لوازم بهداشتی دریافت کردند.

در این طرح که برای کمک به افراد بی خانمان و خانواده‌های کم درآمد برنامه ریزی شده است، به حدود یک هزار نفر کمک شد.

«آلما اومرهودزیچ»، مدیر مالی  موسسه خیریه «برکت» در این باره گفت: بدیهی است که بسیاری از مردم در جامعه ما در رنج هستند و باید به آنها کمک شود تا بتوانند به زندگی خود ادامه دهند.

وی افزود: ما به این افراد، پوشاک، غذا، لوازم مدرسه و غیره می‌دهیم و همچنین پل برای انجام برخی امور مانند پرداخت قبض آب و برق در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

کمپین «روز کرامت» که در سال 2002 توسط سازمان امداد اسلامی آمریکا ایجاد شد، شامل مجموعه ای از رویدادهایی است که در سراسر کشور برای د کمک مستقیم به افراد بی خانمان یا خانواده های کم درآمد برگزار می شود.

هدف از این کمپیم این است که دست کم برای یک روز، رهایی از سختی‌های روزمره برای افراد فقیر صرف نظر از نژاد، مذهب، یا ملیت آنها فراهم شود.

یکی از سخنگویان امداد اسلامی آمریکا گفت: متاسفانه فقر و بی خانمانی همچنان معضل اصلی باقی مانده است، و تورم تنها امرار معاش را برای میلیون ها نفر دیگر دشوارتر کرده است.

کد خبر 1725569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha